Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
De discussies onder de artikelen van 1limburg waren geweldig om te lezen. Al het tuig uit Hoensbroek en omstreken had zich verzameld. Zelfs de moeder van ??n van die jongens bemoeide zich ermee. Een kleine passage:

f6d288f6c222f050a4108a7aa1e8772d.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom komt dat Marokkaanse tuig wat elk jaar op 4 mei de dodenherdenking ergens verziekt nooit eens langs op de militaire begraafplaats in Oosterbeek.?

In Utrecht hebben ze verzonnen dat Marokkanen een belangrijke rol in de verdediging en bevrijding van Nederland hebben gespeeld en hangen ze tegenwoordig ook een Marokkaanse vlag op. Geschiedenisvervalsing, maar schijnbaar helpt het.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker aan de schandpaal nagelen. Wel een meevaller dat ze daarna niet zijn gaan kopschoppen.
 

Jozsef

New member
De kleine meid gaat straks naar de brugklas. Mocht een kansloze ooit dit flikken haal ik AD.nl.
 

Eresd?g?

Banned
Ik weet dat t allemaal niet mag enzo. Maar vroeger gebeurde dit ook, alleen waren er vroeger geen mobieltjes om t te filmen.
 

Shayman

New member
Hier zijn twee 14 jarige sukkeltjes, die op maandagnacht (!) op een scooter (!!) een gesloten (!!!) spoorboom omzeilden en door een trein gegrepen werden, nieuws. Het spijt me voor de familie, maar we gaan deze swag-boyz echt niet missen. Het zullen vast wel weer lieve jongens zijn die niemand kwaad deden, maar dat weten ze vaak goed te verbergen. Laten we zeggen dat er zelfs voor hun 'rip facebookpagina' geen enkele fatsoenlijke foto gevonden kon worden.
Ik ken het hele verhaal niet maar toen ik 14 was reden we ook gewoon op brommers en soms ook op crossmotors en in sloopauto's (dat laatste wel alleen op weilanden).
 

zwammy

Well-known member
Toen ik 14 was lag ik om 12 uur in bed. Reed ik zeker niet met een brommer over een dichte spoorwegovergang. Maar gewoon inderdaad op een bouwterrein met de oude zundapp van mijn oom.

Goed, het waren 2 pareltjes volgens de reacties, alleen een ietwat verkeerd inschatingsvermogen.
 

Janssen

Well-known member
Gerucht gaat dat de scooters gestolen waren en ze weg wilden rijden van politie. Dat verklaart in elk geval waarom de politie vrijwel meteen ter plekke was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gerucht gaat dat de scooters gestolen waren en ze weg wilden rijden van politie. Dat verklaart in elk geval waarom de politie vrijwel meteen ter plekke was.

Ah, dat maakt het voor mij weer makkelijker om het verlies te verwerken.
 

Shayman

New member
Tja, ik heb nu ook niet het gevoel dat het over een aantal jaar pareltjes voor de maatschappij zouden worden maar om nu maar de schouders op te halen omdat ze een brommer gejat hadden vind ik toch vrij cru. Als we iedereen voor een trein zouden duwen die ooit wat gejat zou hebben dan hadden we aardig wat machinisten met een trauma en een redelijk leeg land denk ik.
 

Pascallovic

Well-known member
Tja, ik heb nu ook niet het gevoel dat het over een aantal jaar pareltjes voor de maatschappij zouden worden maar om nu maar de schouders op te halen omdat ze een brommer gejat hadden vind ik toch vrij cru. Als we iedereen voor een trein zouden duwen die ooit wat gejat zou hebben dan hadden we aardig wat machinisten met een trauma en een redelijk leeg land denk ik.
Ik zou niet weten welke andere reactie er zou moeten komen dan je schouders op te halen. Ze stelen zelf de scooters, slaan op de vlucht voor de politie en rijden een spoorweg over terwijl er een trein aankomt... Ik ga hier niet beweren dat dit hun verdiende loon is, maar ik zie alleen maar een "eigen schuld" situatie. Klote voor de ouders, maar ik kan hier niks anders dan mijn schouders over ophalen, want wat moet ik hier mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan