Vast een verward persoon.
Anders woon je niet in Heerlen.
Vast een verward persoon.
De dode werkte bij de Nieuwe Nor. De 23 jarige vrouw zat bij mij in de therapiegroep. Ligt kritiek in het ziekenhuis
De dode werkte bij de Nieuwe Nor. De 23 jarige vrouw zat bij mij in de therapiegroep. Ligt kritiek in het ziekenhuis
Lever en milt gescheurd. Drain in het hoofd. Ze heeft recent haar vader verloren (eigenaar Satisfaction, Joost) en haar moeder was al een paar jaar geleden overleden. Geboren voor pech
Laat dat soort reacties nou gewoon achterwege Pascallovic. Dit is een drama voor (de familie van) zowel de slachtoffers als de veroorzaker van het ongeluk. Zo lang het een tragisch ongeluk lijkt te zijn moet je in mijn ogen zulke dingen niet posten.
Sterkte Satyr & Joost.
Schrik natuurlijk. Lees nu idd diverse verhalen van mensen die zeggen dat de groep midden op de weg zat en slecht zichtbaar was. Tja.
Het is erg voor de slachtoffers en nabestaanden, maar alle verhalen wijzen erop dat ze inderdaad midden op de weg zaten. Dat is dan fijn voor die chauffeur van het busje. Hij is nu voor het leven getekend terwijl het maar de vraag is of hij er iets aan had kunnen doen. Alhoewel het een dun randje is... misschien heeft hij ook te snel gereden en had hij bij normale snelheid wel kunnen uitwijken. Lastig hoor.