Binnenlands nieuws

Satyr

Administrator
Forumleiding
De dode werkte bij de Nieuwe Nor. De 23 jarige vrouw zat bij mij in de therapiegroep. Ligt kritiek in het ziekenhuis
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De dode werkte bij de Nieuwe Nor. De 23 jarige vrouw zat bij mij in de therapiegroep. Ligt kritiek in het ziekenhuis

Lever en milt gescheurd. Drain in het hoofd. Ze heeft recent haar vader verloren (eigenaar Satisfaction, Joost) en haar moeder was al een paar jaar geleden overleden. Geboren voor pech
 

Joost

Well-known member
Lever en milt gescheurd. Drain in het hoofd. Ze heeft recent haar vader verloren (eigenaar Satisfaction, Joost) en haar moeder was al een paar jaar geleden overleden. Geboren voor pech

Ik hoorde het, het is het nichtje van een collega.
 

Abubakari

Well-known member
Laat dat soort reacties nou gewoon achterwege Pascallovic. Dit is een drama voor (de familie van) zowel de slachtoffers als de veroorzaker van het ongeluk. Zo lang het een tragisch ongeluk lijkt te zijn moet je in mijn ogen zulke dingen niet posten.

Sterkte Satyr & Joost.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laat dat soort reacties nou gewoon achterwege Pascallovic. Dit is een drama voor (de familie van) zowel de slachtoffers als de veroorzaker van het ongeluk. Zo lang het een tragisch ongeluk lijkt te zijn moet je in mijn ogen zulke dingen niet posten.

Sterkte Satyr & Joost.

Eens. Lijkt me verschrikkelijk voor die vader.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij alleen af waarom zo iemand is doorgereden. Wanneer je 4 mensen schept moet je dat toch wel gemerkt hebben.
 

Janssen

Well-known member
Schrik natuurlijk. Lees nu idd diverse verhalen van mensen die zeggen dat de groep midden op de weg zat en slecht zichtbaar was. Tja.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wijst dus op een noodlottig ongeval. Zeer triest voor alle betrokkenen.

En ja, dan kunnen we met z'n allen wel heel erg boos worden op de bestuurder van dat busje. Maar paniek en shock zijn rare fenomenen. Geen idee wat ik gedaan zou hebben. Godzijdank.
 

erka

Well-known member
Het is erg voor de slachtoffers en nabestaanden, maar alle verhalen wijzen erop dat ze inderdaad midden op de weg zaten. Dat is dan fijn voor die chauffeur van het busje. Hij is nu voor het leven getekend terwijl het maar de vraag is of hij er iets aan had kunnen doen. Alhoewel het een dun randje is... misschien heeft hij ook te snel gereden en had hij bij normale snelheid wel kunnen uitwijken. Lastig hoor.
 

Joost

Well-known member
Het is erg voor de slachtoffers en nabestaanden, maar alle verhalen wijzen erop dat ze inderdaad midden op de weg zaten. Dat is dan fijn voor die chauffeur van het busje. Hij is nu voor het leven getekend terwijl het maar de vraag is of hij er iets aan had kunnen doen. Alhoewel het een dun randje is... misschien heeft hij ook te snel gereden en had hij bij normale snelheid wel kunnen uitwijken. Lastig hoor.

Het OM heeft inmiddels bevestigd dat het geen terroristische aanslag was.

Inmiddels komen de verhalen over wat er gebeurt is wel los. De groep heeft deels op het gras, deels op de rand van de weg gezeten. De weg was even daarvoor open gegaan en er waren al een aantal voertuigen geweest die de groep geschrokken gepasseerd zijn. Als je die brokjes bij elkaar optelt is het echt een zeer noodlottig ongeval geweest. Ik ken de weg goed, het is een verbindingsweg waar 80 toegestaan is.

Dat de dader gevlucht is is niet goed maar gezien de situatie nog best te begrijpen. Dat hij zichzelf gemeld heeft bij de politie is wel positief.
 

Janssen

Well-known member
Je mag niet oordelen natuurlijk, maar ik lees inderdaad overal dat er al meerdere auto's langsgereden waren. Dan gaat er toch op een gegeven moment een lampje branden en ga je ergens anders zitten, zou je zeggen.
 
Bovenaan