Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Man ziekenhuis in geslagen in Vlaardingen na verwonden mensen met mes

In de Zuid-Hollandse plaats Vlaardingen is een man het ziekenhuis in geslagen die even daarvoor twee mensen met een mes had verwond. Toen hij een derde persoon bedreigde, werd hij in het gezicht geslagen.

De klap was zo hard dat de man naar het ziekenhuis moest, meldt de politie.

Het incident had plaats bij een portiekwoning aan de Datheenstraat, waar de dader woont.

Hij verwondde twee buren met een mes, die letsel aan hun handen opliepen. Een andere man kwam poolshoogte nemen. Toen hij ook werd bedreigd, sloeg hij de dader in het gezicht.

Beide mannen zijn aangehouden.

Zouden ze nu lintje hebben gekregen verward met aangehouden? Ik kan mezelf iig niet voorstellen dat wanneer iemand 2 mensen neersteekt, jou bedreigd en je schakelt hem dan uit dat je aangehouden zou worden. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn interpretatie liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij dat hij binnen no time op vrije voeten was. Dit klonk als een behoorlijk dreigende situatie die goed is opgelost door een dappere burger.
 

zwammy

Well-known member
Burgeriniatief in een turkenbuurt door een wethouder die de zorg met een schuld van 420 miljoen heeft opgezadeld. Gelukkig woon in niet in Woensel.
 

MWLC

Well-known member
nu.nl

Een woning op de Harry Pauwlaan in Den Haag is zaterdag overvallen. Het gaat volgens Omroep West om het huis van darter Raymond van Barneveld. Volgens een woordvoerder van de politie waren er meerdere overvallers.
 

Miramar

Well-known member
nu.nl

Een woning op de Harry Pauwlaan in Den Haag is zaterdag overvallen. Het gaat volgens Omroep West om het huis van darter Raymond van Barneveld. Volgens een woordvoerder van de politie waren er meerdere overvallers.
De vrouw van Van Barneveld gewond geraakt bij de overval..
 
Bovenaan