Binnenlands nieuws

Bernardo

Well-known member
Mensen in het onderwijs, openbaar vervoer, conducteurs, thuiszorg, politie etcetera willen meer loon. Werkdruk, stress, te weinig handjes op de vloer, geen plaspauze. Mensen zitten tegen een burnout aan en/of depressies.

Nou, dan helpen die paar centen erbij ook niet. Ga lekker zo door mensen en doe er vooral zelf niks aan. Bij een volgende crisis gaan we weer dichter bij elkaar staan en zijn we weer blij met bijna niks.

En wat is het probleem? Niet klagen en alles zo laten?
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Laten we eerlijk zijn, buschauffeurs hebben een prima loon. Vooral als je meeneemt dat ze met hun luie reet de hele dag alleen maar een beetje aan een bekrachtig stuur trekken.

Elke keer rondje om de kerk, en bij de nachtelijke rondjes worden bedreigd doorgesnoven en en dronken Neanderthalers... geef mijn portie maar aan fikkie.
 

zwammy

Well-known member
Ik ga iig een LinkedIn pagina openen want het is echt bizar hoe het tegenwoordig in de zorg gaat. Dat buffelen kan ik ook wel voor een flink hoger salaris gaan doen ergens.
 

Miramar

Well-known member
Ik wilde alleen maar zeggen dat stress, druk en burnout niet op te lossen is door een paar tientjes extra loon.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Loon zal ongetwijfeld voor een hoop mensen onderdeel zijn van werkplezier.
 

Ska P 187

Well-known member
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Loon zal ongetwijfeld voor een hoop mensen onderdeel zijn van werkplezier.

Als je per uur meer verdient, kan je er ook voor kiezen minder te gaan werken? Dan moet niet iedereen meer gaan verdienen natuurlijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je per uur meer verdient, kan je er ook voor kiezen minder te gaan werken? Dan moet niet iedereen meer gaan verdienen natuurlijk.
Alles wordt ook gewoon duurder door de inflatie, dus een groot deel van wat je meer verdient ben je daar al kwijt. Van de paar tientjes die dan overblijven kun je echt niet minder uren gaan werken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk zal extra salaris een prettiger gevoel geven, maar structureel de werkdruk aanpakken doe je toch echt op een andere manier.
 

Fenerium

Member
Laten we eerlijk zijn, buschauffeurs hebben een prima loon. Vooral als je meeneemt dat ze met hun luie reet de hele dag alleen maar een beetje aan een bekrachtig stuur trekken.

Klopt, je vergeet echter de calamiteiten die zich dagelijks voordoen, zeker als je door een achterstandswijk moet rijden. Voor dat loon heb ik het er persoonlijk niet voor over.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb een heleboel vragen mbt de actie van Pegida, maar de meest prangende is: wat gaan ze doen met het varken?
 
Bovenaan