Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Hilarisch. Er is nu een zgn 'belevingsvlucht' gaande om alle geluidsoverlast van de nieuwe aanvliegroutes van Lelystad te testen. De vlucht zou vanmiddag al opstijgen maar was 3 uur vertraagd. Terwijl het vliegtuig nog niet eens opgestegen was, regende het al klachten uit Gelderland over het geluid wat het vliegtuig zou maken :eek:mg: :eek:mg: :eek:mg: :eek:mg:
:)

Fantastisch.

En verder inderdaad wat al gezegd was, als je dichtbij een vliegveld (of spoor) woont weet je dat je er last van kunt hebben. Aan de andere kant heb je er ook voordeel van, ik sta in iets meer dan een kwartier op Schiphol... En laten we het maar niet hebben over de invloed op de regionale economie.
 

gevegt

Well-known member
:)

Fantastisch.

En verder inderdaad wat al gezegd was, als je dichtbij een vliegveld (of spoor) woont weet je dat je er last van kunt hebben. Aan de andere kant heb je er ook voordeel van, ik sta in iets meer dan een kwartier op Schiphol... En laten we het maar niet hebben over de invloed op de regionale economie.

Het gaat erom dat er een nieuw geluid bijkomt. Het is dan ook erg dom en kortzichtig om een vergelijking met het spoor te maken.
Ik ben wel benieuwd hoe groot de winst voor de regionale economie is. Zijn daar ook corrupte onderzoeken naar gedaan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het gaat erom dat er een nieuw geluid bijkomt. Het is dan ook erg dom en kortzichtig om een vergelijking met het spoor te maken.
Ik ben wel benieuwd hoe groot de winst voor de regionale economie is. Zijn daar ook corrupte onderzoeken naar gedaan?

Ik denk dat ze in vergelijke mate economisch enorm ervan profiteren als ik van al die toeristen in Amsterdam. Niet dat ik die hinder wil vergelijken, ik leef er redelijk omheen en ervaar er niet echt hinder van.
 

Janssen

Well-known member
Ik kan echt uren kijken naar die agent die dat irritante mokkel op haar neus mept. Wat een heerlijke uithaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een dom mokkel. Gewoon een paar keer proberen die agent te meppen die gewoon keurig terugmept.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dumpert.nl. Op nummer 1 het filmpje waarover Janssen het heeft. Op nummer 5 het vervolg.
 
Bovenaan