Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Loonkloof is natuurlijk wel logisch. Alleen dan natuurlijk ook met net zoveel uren.

Jep. Is ook logisch, alleen is dat idd niet zo eenvoudig op te lossen als dat men denkt. Heeft ook te maken met wat jij en Max zeggen.
 

Pascallovic

Well-known member
Gewelddadige acties van extreemlinkse
groeperingen leiden vrijwel nooit tot
vervolging of een veroordeling.Dat
zeggen onderzoekers in een rapport voor
het ministerie van Justitie.

De onderzoekers schrijven dat de daders
vaak heel goed weten hoe ze vervolging
moeten voorkomen.Er zijn ongeveer 180
leden van links-extremistische groepen
in beeld bij de opsporingsdiensten.Ze
besmeuren huizen of verstoren rechts-
populistische bijeenkomsten.

Door hun vaak donkere kleding en de
gezichtsbedekking zijn ze vaak niet te
identificeren.Ook gaat de informatie
van de AIVD vaak niet naar de politie.
(Bron: TT)

Goh, verrassend....

In navolging van het onderzoek ook maar meteen een nieuwe actie waar extreem links mee weg gaat komen.

http://www.at5.nl/artikelen/182481/ramen-debatcentrum-ingegooid-om-lezing-forum-voor-democratie
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat ze dit gedrag gedogen en dat de politie niet daadwerkelijk een onderzoek doet.
 

Maasveld

Well-known member
In het NOS-journaal gisteren toch ook gauw twee zinnen over het onderzoek. Wel weer een compleet item over dat knielen bij het Amerikaans volkslied bij sportwedstrijden. Gelukkig zijn ze politiek neutraal.
 

zwammy

Well-known member
Natuurlijk, het gaat wel eens mis. Zo hoorde ik gisteren bij de NieuwsBV van BNNVARA een gesprek over legalisering van abortus in Ierland, met twee expliciete voorstanders van abortus, Lilianne Ploumen en Rebecca Gomperts en ook nog eens een weinig kritische presentator. En pas hoorde ik twee voorstanders van de legalisering van XTC bij EenVandaag van AVROTROS, ook weer zonder al te kritische vragen.

Mwah, dit gebeurt wel erg vaak. Verder mooie open deuren van hem. Maar goed, ik kijk sowieso alleen maar opsporing verzocht op de npo dus ik heb ook geen recht van spreken.
 

Mario

Well-known member
Volkert van der Graaf is van zijn meldplicht af, en kan gaan emigreren ... nu eens kijken of hij daadwerkelijk zal vertrekken.
 

JMD

Well-known member
Volkert van der Graaf is van zijn meldplicht af, en kan gaan emigreren ... nu eens kijken of hij daadwerkelijk zal vertrekken.

Apart. Hij hoefde minder lang de gevangenis is, maar moest zich wel melden. Nu hoeft dat melden ook niet meer en heeft hij dus in feite strafvermindering...
https://nos.nl/artikel/2234067-politiek-worstelt-met-vonnis-van-der-graaf.html
Dit gaat politiek nog wel een staartje krijgen, en nu afwachten of Volkert vd Graaf idd gaat emigreren of dat het een 'zielig' verhaal voor de b?hne was.
 

Pascallovic

Well-known member
Hier gaat politiek helemaal niks mee gebeuren, behalve wat populistisch geneuzel en dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
 

zwammy

Well-known member
Net als dat menneke die 3 jaar geleden een meiske vermoorde voor wat geld en tegen alle adviezen vrij gelaten is en binnen een maand alweer vastzit voor gewapende overvallen. Nou, als dat geen staart gaat krijgen politiek gezien weet ik het echt niet meer.
 

erka

Well-known member
Hilarisch. Er is nu een zgn 'belevingsvlucht' gaande om alle geluidsoverlast van de nieuwe aanvliegroutes van Lelystad te testen. De vlucht zou vanmiddag al opstijgen maar was 3 uur vertraagd. Terwijl het vliegtuig nog niet eens opgestegen was, regende het al klachten uit Gelderland over het geluid wat het vliegtuig zou maken :eek:mg: :eek:mg: :eek:mg: :eek:mg:
 
Bovenaan