Binnenlands nieuws

Miramar

Well-known member
Overal waar Moslims zitten is haat, onderdrukking, oorlog en gezeur. Niet mijn favoriete volk.

Och ja een geloof bedoel ik..
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Gewelddadige acties van extreemlinkse
groeperingen leiden vrijwel nooit tot
vervolging of een veroordeling.Dat
zeggen onderzoekers in een rapport voor
het ministerie van Justitie.

De onderzoekers schrijven dat de daders
vaak heel goed weten hoe ze vervolging
moeten voorkomen.Er zijn ongeveer 180
leden van links-extremistische groepen
in beeld bij de opsporingsdiensten.Ze
besmeuren huizen of verstoren rechts-
populistische bijeenkomsten.

Door hun vaak donkere kleding en de
gezichtsbedekking zijn ze vaak niet te
identificeren.Ook gaat de informatie
van de AIVD vaak niet naar de politie.
(Bron: TT)

Goh, verrassend....
 

zwammy

Well-known member
Hoe kan het dan dat er zoveel links gestemd word bij jullie, dan weet je dat je zoiets krijgt. Hoewel ze nu ook een huis in Oud Zuid hadden gekraakt zag ik, kijken of de mensen het nu nog prima vinden daar. Wat een drama, succes mannen :duim:
 

JMD

Well-known member
Men gaat in Amsterdam onderzoek doen naar een 6-urige werkdag voor ambtenaren (naar Zweeds voorbeeld).
Ik denk dat Max en Pascallovic binnenkort een flinke extra gemeentelijke belasting kunnen verwachten... Want dit kost flink geld, zie deze link naar de pilot in Zweden...
http://www.bbc.com/news/business-38843341
 

zwammy

Well-known member
In Zweden waren ze er al achter gekomen dat het niet werkt. Maar ja, nog maar een keer proberen. Er is wel een miljoenen/ miljardenbedrijf die ook zoiets heeft. Alleen iets anders ingericht. Dasr hoef je maar 5 uur te werken per dag, maar moet wel al het werk van die dag af zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Staat nog meer onzin in. Begrijp ook dat ze een inclusief beleid wil houden wat betreft personeel.
 

JMD

Well-known member
Staat nog meer onzin in. Begrijp ook dat ze een inclusief beleid wil houden wat betreft personeel.
Klopt. En men gaat meer mensen met een arbeids- of functiebeperking aannemen, tevens gaat men de loonkloof tussen mannen en vrouwen dichten.

Ben benieuwd hoe dat de komende jaren gaat lopen...
 
Bovenaan