Binnenlands nieuws

Janssen

Well-known member
Dat gezanik over geluidsoverlast van vliegtuigen word ik toch zo moe he.

Ik woon zelf op een aanvliegroute, ze komen hier op 100 meter overvliegen. De eerste weken valt het je op en daarna hoor je het niet eens meer.

Daarnaast, je ho?ft er niet te wonen.
 

erka

Well-known member
Eens.

Ander grappig filmpje gezien van mensen die m zagen vliegen en zeiden dat ze er wel HEEL ERG VEEL last van hadden. Vrijwel tegelijk komt er een trein langs met veel meer kabaal. Maar dat was anders.
 

Wigboldus

Well-known member
In Zwolle is er ook een groep dat al zat te zeuren voordat het vliegtuig gepasseerd was. Kom op zeg. Je woont in een stad. Ze waren ook boos dat de vliegtuigen eerst onder werktijd zouden komen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat gezanik over geluidsoverlast van vliegtuigen word ik toch zo moe he.

Ik woon zelf op een aanvliegroute, ze komen hier op 100 meter overvliegen. De eerste weken valt het je op en daarna hoor je het niet eens meer.

Daarnaast, je ho?ft er niet te wonen.

Nou ja, als je er al woont en er wordt vlakbij je woning een vliegveld aangelegd kan ik me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij idd niet vreemd om niet blij te worden als er plotseling een treinrails door je tuin loopt of dat je plotseling op de vliegroute zit waardoor er iedere drie minuten een vliegtuig overkomt.

Bij slecht weer komen ze allemaal laag over Oud Zuid vliegen ipv over het Amsterdamse Bos. Dan versta je in het Olympisch Stadion de hardlooptrainer ook niet meer.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, 90% van de treinrails lagen er al voordat de huidige inwoners er kwamen te wonen. En dan verbaast zijn dat er toch meer goederentreinen gaan rijden. Dat is net als op de rand van de stad te gaan wonen en boos worden als er een wijk naast word gebouwd. Ook de vliegvelden lagen er al langer. Ik woon zowel niet langs een treinrails als onder een vliegroute. En zelfs niet langs een snelweg. Heerlijk die rust in mijn tuin :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mwah, 90% van de treinrails lagen er al voordat de huidige inwoners er kwamen te wonen. En dan verbaast zijn dat er toch meer goederentreinen gaan rijden. Dat is net als op de rand van de stad te gaan wonen en boos worden als er een wijk naast word gebouwd. Ook de vliegvelden lagen er al langer. Ik woon zowel niet langs een treinrails als onder een vliegroute. En zelfs niet langs een snelweg. Heerlijk die rust in mijn tuin :duim:

Ik heb het dan ook niet over die 90%. Dat begrijp jij ook wel.
 

zwammy

Well-known member
Dus dan hebben we het over 100 mensen?

Goed, die kunnen beter verhuizen dan gaan klagen. Bereik je meer mee.
 

zwammy

Well-known member
Vraag het even aan Janssen, dat is volgens mij de enige hier die ook daadwerkelijk onder een aanvliegroute woont.
 

zwammy

Well-known member
Nu weer een verwarde politiehond doodsteker. Gefeliciteerd Nederland, nog steeds geen aanslag geweest in dit mooie land!
 
Bovenaan