Dat ze slim was was al bekend natuurlijk, volgens mij studeert ze aan de universiteit.Blijkt het toch nog een aardig slimme meid te zijn. En iemand met een duidelijk eigen mening.
Dat ze slim was was al bekend natuurlijk, volgens mij studeert ze aan de universiteit.
Dat 2e vind ik idd wel verrassend.
Tevens blijkt maar weer dat men 'op links' elkaar het licht in de ogen niet gunt... De slachtofferrol (en elkaar de maat nemen) is belangrijker dan het samen demonstreren.
Klopt ook.Andere mensen, van de andere zijde, willen alle kritiek op de staat Isra?l nog wel eens uitleggen als anti semitisme.
Juist niet.
https://www.ad.nl/binnenland/rel-pr...len-achter-gesloten-deuren-getuigen~a6c7d381/
Haha, eerst jaren profiteren van je broer en zijn criminele achtergrond. Hem er dan bij lappen door middel van een mediacampagne en meerdere boeken. Echter als ze in een rechtbank staan moet het achter gesloten deuren. Lachwekkend die zussen van Holleeder.
Nee, die zaten net als hun broer helemaal in het wereldje verweven. Zo'n Astrid Holleeder heeft als advocaat vast een flink aantal tips hebben meegegeven aan broerlief Willem en de man van zuslief Cor van Hout over hoe te handelen om wat criminele zaakjes onder de pet te houden. Ik geloof echt helemaal niks van hun motieven.En je denkt niet dat het voor hun veiligheid wellicht niet eenvoudig was om met hun broer te breken?
In de NH Schindler bij Humberto is de veiligheid 100x minder dan in de Bunker in Amsterdam Osdorp.Dat kan. Of ze voelen zich onveilig in een openbare zitting.