Janssen
Well-known member
Dat wordt dan ook netjes vermeld.
Ja maar stel je voor dat mensen zelf na moeten denken.
Dat wordt dan ook netjes vermeld.
Er zijn toch alternatieven? Wel heb je wat verstand/discipline nodig en dat is voor veel mensen een probleem. Net als bij roken.
Pascallovic kan kennelijk goed beoordelen hoe veilig of onveilig de situatie van de dames is. Het is natuurlijk louter toeval dat iedereen die tegen hem kan getuigen op een onnatuurlijke manier het leven laat.
Ik wist helemaal niet dat Pascallovic zo'n linkmiechel was.
GeenStijl mag dan ook de credits geven. Die hebben vaak genoeg Broertjes af zitten fakkelen.
Mwa de tijd dat Geenstijl nog wat bracht ligt ook al ver achter ons, het is nu meer provoceren geworden. Sinds ze hun eigen politieke partij hebben en het gedoe (lees een berg leugens) rond het referendum zijn ze niet meer serieus te nemen. De de dubbele agenda is daar heel erg duidelijk geworden.De toon staat je wellicht niet aan, maar GeenStijl komt nog geregeld met echt nieuws aan zetten. Dat is iets anders dan het ANP overtikken.
Op de DDS en TPO heb ik nog nooit iets journalistieks gelezen. Wel een berg hoaxes en "fake news". Professioneel onzin verspreiders zijn het wel. De lokale pers is hier steeds meer een reclame folder geworden.Ach wat is pers? Moeten we de lokale omroep die draait op goedwillende vrijwilligers met amper een journalistieke achtergrond en die waarschijnlijk wel mogen komen dan wel onder het kopje 'pers' scharen? Die zijn minder professioneel dan DDS, TPO, GS, WNL en Pow'ned.
Je leeft iets te zeer in je eigen wereldje vrees ik. Sterkte.