Binnenlands nieuws

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Andere mensen, van de andere zijde, willen alle kritiek op de staat Isra?l nog wel eens uitleggen als anti semitisme.

Tsja, dat werkt van 2 kanten inderdaad. Helaas zijn er ook enorm veel mensen die kritiek op Isra?l te ver doortrekken en daarbij alle Joden verantwoordelijk houden voor alles wat de staat Isra?l doet...
 

SanMark.

Well-known member
Nee, die zaten net als hun broer helemaal in het wereldje verweven. Zo'n Astrid Holleeder heeft als advocaat vast een flink aantal tips hebben meegegeven aan broerlief Willem en de man van zuslief Cor van Hout over hoe te handelen om wat criminele zaakjes onder de pet te houden. Ik geloof echt helemaal niks van hun motieven.

Maakt voor de rest allemaal weinig uit overigens. Als je meerdere boeken weet te publiceren en in RTL late night gaat zitten om je verhaal te doen. Doe dat dan ook in de openbaarheid voor de rechtbank. Ze zullen wel bang zijn dat de beeldvorming iets gaat keren.


Weet jij zeker dat ze bij RTL of een ander programma hebben gezeten ? Volgens mij kwam overal Peter R de Vries opdagen en hebben de dames nergens gezeten ivm hun privacy.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pascallovic kan kennelijk goed beoordelen hoe veilig of onveilig de situatie van de dames is. Het is natuurlijk louter toeval dat iedereen die tegen hem kan getuigen op een onnatuurlijke manier het leven laat.
 

SanMark.

Well-known member
Pascallovic kan kennelijk goed beoordelen hoe veilig of onveilig de situatie van de dames is. Het is natuurlijk louter toeval dat iedereen die tegen hem kan getuigen op een onnatuurlijke manier het leven laat.

Ik volg het niet helemaal zo , maar als ze bij Tan hebben gezeten heeft Pascalovic wel een punt. Maar zoals gezegd ik heb ze nergens zien zitten. Al kijk ik ook niet of nauwelijks Tan maar dan had ik het in de voorstukjes waarschijnlijk nog wel gezien en hadden ze naar alle waarschijnlijkheid ook wel eens met een foto in de Telegraaf gestaan. Maar als er al een foto instaat is het een gedateerde uit de jaren 80 of zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Ze zullen al genoeg mee hebben gemaakt. Ik kan mij voorstellen dat het voor hun heel lastig is om te getuigen wanneer hun broer hun aankijkt.

Van Sonja staat er iig een foto van 25 jaar leden op AD.nl. Dus dan zal het Pascallovic vermoedelijk wel om Astrid Holleeder gaan. Ik heb ook enkel maar TV programma?s gezien waarin iemand haar vertegenwoordigde.
 

Batigoal

Well-known member
De opening van Lelystad Airport wordt uitgesteld tot 2020 en nu is KLM boos. Ze willen/eisen nu dat de grens van het aantal vluchten wordt verhoogd. Waarom kunnen ze niet aanvaarden dat er in een klein land als Nederland gewoon een maximum is voor het vliegverkeer en dat je als bedrijf niet eeuwig kunt blijven groeien?
 

Pascallovic

Well-known member
De opening van Lelystad Airport wordt uitgesteld tot 2020 en nu is KLM boos. Ze willen/eisen nu dat de grens van het aantal vluchten wordt verhoogd. Waarom kunnen ze niet aanvaarden dat er in een klein land als Nederland gewoon een maximum is voor het vliegverkeer en dat je als bedrijf niet eeuwig kunt blijven groeien?

Omdat er gewoon afspraken gemaakt zijn met de overheid die nu niet worden nagekomen.
 

De Wolf

Well-known member
OM gaat vier grote tabaksproducenten niet vervolgen

Het Openbaar Ministerie gaat de vier grote tabaksproducenten niet strafrechtelijk vervolgen. Dat heeft justitie gezegd tegen enkele van de tientallen aangevers, te weten longkankerpati?nte Anne Marie van Veen, KWF Kankerbestrijding en advocaat B?n?dicte Ficq, die alle aangevers bijstaat.

Ik wordt nogal moe van Bendedicte. Dat het slecht is is bekend, maar de huidige generatie wist het al voor ze begonnen.
 

ElSimao

Active member
Tsja, bedrijven aanklagen omdat je zelf geen ruggengraat hebt, tis wa.

In principe met je eens, maar het schijnt wel zo te zijn dat ze nogal veel rommel in die dingen stoppen om ze maar super verslavend te houden. Je kunt je afvragen of dat de bedoeling is.
 

Janssen

Well-known member
In principe met je eens, maar het schijnt wel zo te zijn dat ze nogal veel rommel in die dingen stoppen om ze maar super verslavend te houden. Je kunt je afvragen of dat de bedoeling is.

Er is geen enkel verschil met suiker in voedingswaren en daar hoor je niemand over.
 

Janssen

Well-known member
Mwah, het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Van mij mogen ze de suikerindustrie ook best wel is onder de loep nemen.

Er zijn toch alternatieven? Wel heb je wat verstand/discipline nodig en dat is voor veel mensen een probleem. Net als bij roken.
 
Bovenaan