Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Enige probleem is alleen dat het helemaal niet zeker is dat er een vervanger voor Eurlings in het IOC komt. Je wordt gevraagd door het IOC, het is dus niet zo dat als er 1 NLer weg is, dat er een andere komt.
(Zou overigens voor het eerst sinds 1898 zijn dat er geen NLer in het IOC zit)
 

De Wolf

Well-known member
Enige probleem is alleen dat het helemaal niet zeker is dat er een vervanger voor Eurlings in het IOC komt. Je wordt gevraagd door het IOC, het is dus niet zo dat als er 1 NLer weg is, dat er een andere komt.
(Zou overigens voor het eerst sinds 1898 zijn dat er geen NLer in het IOC zit)

Claudia Bokel is geboren in Nederland. Later opgegroeid in Duitsland en ook voor dat land uitgekomen op de spelen. Ze heeft nog een dubbele nationaliteit.
 

JMD

Well-known member
Leuk, iemand nemen die helemaal niks met sport te maken heeft.

Sorry??

Deed mee aan de spelen van Tokio als zwemster en haalde daar een zilveren en bronzen medaille.

Verder was zij als staatssecretaris iemand die echt met de sporters meeleefde, het kon soms wel eens een onsje minder, maar interesse voor sport kon je haar niet ontzeggen.

Overigens denk ik dat je niet voor Terpstra moet gaan, die is al in de 70.
 

ElSimao

Active member
Sorry??

Deed mee aan de spelen van Tokio als zwemster en haalde daar een zilveren en bronzen medaille.

Verder was zij als staatssecretaris iemand die echt met de sporters meeleefde, het kon soms wel eens een onsje minder, maar interesse voor sport kon je haar niet ontzeggen.

Overigens denk ik dat je niet voor Terpstra moet gaan, die is al in de 70.

Ok, heb je gelijk in, maar iemand met zo'n postuur...dat kan alleen als je worstelaar of zoiets bent.
 

Maasveld

Well-known member
Ok, heb je gelijk in, maar iemand met zo'n postuur...dat kan alleen als je worstelaar of zoiets bent.

Ach ja..

050217_519_Diego_Armando_Maradona.jpg
 

De Wolf

Well-known member
Sorry??

Deed mee aan de spelen van Tokio als zwemster en haalde daar een zilveren en bronzen medaille.

Verder was zij als staatssecretaris iemand die echt met de sporters meeleefde, het kon soms wel eens een onsje minder, maar interesse voor sport kon je haar niet ontzeggen.

Overigens denk ik dat je niet voor Terpstra moet gaan, die is al in de 70.

Qua inzet zou je geen betere kunnen hebben, ze is inderdaad wel op leeftijd.
 

ElSimao

Active member
ze was toch echt topzwemster... :p

Nouja, in een tijd dat het niemand echt boeide en er minder concurrentie was dan nu.

Maar buiten dat, dat iemand destijds leuk kon zwemmen is prima, maar nu straalt het weinig sportiefs meer uit. Tenzij de sport die je beoefende het vereiste dat je zo zwaar was (stel je was een sumo-worstelaar) vind ik dat we mensen met zo'n fysiek geen podium moeten geven.
 
Bovenaan