Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member
Flinke aardbeving net, ik lag (na een nachtdienst) in bed, het leek wel of er iemand op mijn bed sprong.

In Groningen is maandagmiddag een aardbeving gevoeld. Het is een van de zwaarste bevingen ooit met 3.4 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag tussen 't Zandt en Zeerijp, meldingen komen uit een groot deel van de provincie.

Van Appingedam tot Groningen tot Winsum: meldingen over de schok komen uit een groot deel van de provincie. Veel mensen melden niet eerder zo'n zware schok te hebben gevoeld.

,Harde klap en het huis stond van boven tot onder te trillen en te kraken met nabevingen. Rotgestrokken!'', schrijft twitteraar Ingrid Verbeek die in de buut van Loppersum woont.
Op twee na zwaarste

Het KNMI maakt melding van een beving met 3.4 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag precies tussen Zeerijp, 't Zandt en Garsthuizen.

Alleen de bevingen in Huizinge in augustus 2012 en in Westeremden in 2006 waren zwaarder.
 

erka

Well-known member
Yep, alhoewel ik nu op mijn werk was (binnenstad) heb ik m ook gevoeld. Bureau schudde heen en weer!
 

Abubakari

Well-known member
Prima hoor, met dat gasgeld hebben wij Noorderlingen jullie helemaal niet nodig. Niet gaan janken als blijkt dat jullie opeens veel minder geld hebben omdat we het geld nu zelf houden he?
 
Bovenaan