Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Echt h?, en dan moet hij nog met de complexe stukken komen. En ik moet gaan schreeuwen en huilen naar mijn beeldscherm als ik weer op mijn plek gezet word. Ik hoop dat hij in Riga wat beter werk verricht.
 

zwammy

Well-known member
:D

Nee, geen belangrijk werk. Kunnen niet allemaal directeur zijn h? :duim: Niet te complex reageren h?, snap ik niet met mijn niveau.
 

ElSimao

Active member
:D

Nee, geen belangrijk werk. Kunnen niet allemaal directeur zijn h? :duim: Niet te complex reageren h?, snap ik niet met mijn niveau.

Dat je vrij simpel bent is mij al vrij lang bekend. Lief dat je het benadrukt maar op een gegeven moment voegt het niet zoveel meer toe.
 

zwammy

Well-known member
Je blijft maar moeilijke vraagstukken brengen, ik ben bang dat je het vergeet dat je hoge intelligentie het lastig maakt voor je mede forummers om je te begrijpen. Ik las je ontzettende goede twist over de familie Nouri die geld zou ruiken, ik kreeg niet bedacht hoe je op dat briljante idee kwam. Vandaar toch maar de herhaling graag je hoge iq uit te zetten als je het forum bezoekt Einstein :duim:
 

ElSimao

Active member
Je blijft maar moeilijke vraagstukken brengen, ik ben bang dat je het vergeet dat je hoge intelligentie het lastig maakt voor je mede forummers om je te begrijpen. Ik las je ontzettende goede twist over de familie Nouri die geld zou ruiken, ik kreeg niet bedacht hoe je op dat briljante idee kwam. Vandaar toch maar de herhaling graag je hoge iq uit te zetten als je het forum bezoekt Einstein :duim:

Niet zo passief-agressief graag, je bent toch geen meisje? Alhoewel, niet helemaal.
 

zwammy

Well-known member
Nee jammer, dit doet het niet voor mij :sad: Nog geen knock out. Misschien komt ie nog maar ik ben niet aan het schuimbekken nu.
 
Bovenaan