Binnenlands nieuws

erka

Well-known member

Ik hoor net in het debat dat de noodverordening wel was verlengd maar met een uitzonderingsbevoegdheid om wel een demonstratie toe te staan. Dat was mij niet bekend dat die bevoegdheid er was.

Blijft dat alleen Halsema/Amsterdam weet waarom ze nu die uitzondering hebben gemaakt.

gevegt

Well-known member
Ik hoor net in het debat dat de noodverordening wel was verlengd maar met een uitzonderingsbevoegdheid om wel een demonstratie toe te staan. Dat was mij niet bekend dat die bevoegdheid er was.

Blijft dat alleen Halsema/Amsterdam weet waarom ze nu die uitzondering hebben gemaakt.
Even voor de duidelijkheid, ik weet het ook niet, maar kan mij niet voorstellen dat er geen goede reden is geweest.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ah, we gaan onze pijlen maar weer eens richten op de ME
Zat er toch ook wel in? In de gemeenteraad van Amsterdam zitten partijen/mensen die als standpunt hebben: 'defund the police', uit Amerika overgenomen. Als ze daar nog een keer zouden kijken hoe het nu gaat in de delen van de VS waar idd de politie gedefund is, dan zie je dat vooral de minderheden in de problemen zijn gekomen, o ironie...

Bovenaan