zwammy
Well-known member
En de reactie die wist die gaat komen. Taqiyya in optima forma
Je hebt alweer drie vorderingen gemist Zwammermans.
Dat blijkt weerZijn X is niet zo snel joh.
Het valt me trouwens mee dat het in de andere grote steden vooralsnog rustig is gebleven.
Je hebt alweer drie vorderingen gemist Zwammermans.
Woont niet een groot deel van de echte antifascistische Pro-Palestina gasten in Amsterdam?Het valt me trouwens mee dat het in de andere grote steden vooralsnog rustig is gebleven.
Zijn X is niet zo snel joh.
Ach, het is in ieder geval een stuk sneller als de nos. Maar die zal eerst nog moeten spinnen hoe ze Halsema gaan helpen.
Mooi, ze gaan rammen. Hopelijk straks weer dikke rellen en dan kan het extreem rechtse kabinet eindelijk de radicaal rechtse weg inslaan.
Hopelijk gaan ze dan ook voetbalhooligans compleet de hersens inslaan. Vooral gasten die in thuisvakken gaan zitten enzo, en die vuurwerk op het veld gooien en dat soort volk. Daar ben ik eigenlijk nog meer voor.
Dit heeft inmiddels nog maar weinig met Joden of Israëli's te maken. Dit is gewoon hetzelfde ordinaire relvolk als altijd. Begreep dat er net als destijds met de avondklokrellen ook weer lui uit België en Frankrijk op af waren gekomen.Ik denk dat dat komt omdat in andere steden in Nederland maar amper Joden wonen.
Lagaan
Dit heeft inmiddels nog maar weinig met Joden of Israëli's te maken. Dit is gewoon hetzelfde ordinaire relvolk als altijd. Begreep dat er net als destijds met de avondklokrellen ook weer lui uit België en Frankrijk op af waren gekomen.