Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
De politiebureaus zullen de voorgedrukte formulieren wel weer klaar hebben liggen (net als bij de aanklacht tegen Wilders destijds).

zwammy

Well-known member
En ze protesteren op de Dam zonder dat er ingegrepen wordt. Het word echt met de dag lachwekkender in dat linkse bolwerk. Lekker doorgaan zo 👍

zwammy

Well-known member
Mooi, ze gaan rammen. Hopelijk straks weer dikke rellen en dan kan het extreem rechtse kabinet eindelijk de radicaal rechtse weg inslaan.

erka

Well-known member
Mooi, ze gaan rammen. Hopelijk straks weer dikke rellen en dan kan het extreem rechtse kabinet eindelijk de radicaal rechtse weg inslaan.

Hopelijk gaan ze dan ook voetbalhooligans compleet de hersens inslaan. Vooral gasten die in thuisvakken gaan zitten en dan gaan zitten rellen of aangevallen worden (de daders dan), en volk dat vuurwerk op het veld gooit. Daar ben ik eigenlijk nog meer voor.

Batigoal

Well-known member
Ik denk dat dat komt omdat in andere steden in Nederland maar amper Joden wonen.
Dit heeft inmiddels nog maar weinig met Joden of Israëli's te maken. Dit is gewoon hetzelfde ordinaire relvolk als altijd. Begreep dat er net als destijds met de avondklokrellen ook weer lui uit België en Frankrijk op af waren gekomen.

erka

Well-known member
Dit heeft inmiddels nog maar weinig met Joden of Israëli's te maken. Dit is gewoon hetzelfde ordinaire relvolk als altijd. Begreep dat er net als destijds met de avondklokrellen ook weer lui uit België en Frankrijk op af waren gekomen.

Oke. Ik geloof je wel, ik ken ze niet want wij hebben amper moslims hier. Ja, in Ter Apel maar ik begreep dat dat opgelost gaan worden binnenkort.

erka

Well-known member
Overigens ben ik het er helemaal mee eens dat Halsema het niet in de hand heeft en weg moet. Als je een verbod uitvaardigt en het vervolgens toch toestaat, dan heb je geen gezag meer.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan