Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member

ALenstra

Well-known member
De Amsterdamse politie heeft dus 45 verdachten op het oog vanwege de gebeurtenissen in Amsterdam. Daar zouden ook verdachten uit Israël bij zijn. Benieuwd of Netanyahu ze uitlevert?

U.G.

Well-known member
De Amsterdamse politie heeft dus 45 verdachten op het oog vanwege de gebeurtenissen in Amsterdam. Daar zouden ook verdachten uit Israël bij zijn. Benieuwd of Netanyahu ze uitlevert?

😂

Ja doei, eerst ben je slachtoffer van een pogrom om vervolgens weer aan datzelfde land te worden uitgeleverd.

erka

Well-known member
Hoe meer er uitlekt van die ministerraad, hoe meer ik vermoed dat mijn favoriete minister zich weer eens helemaal heeft laten gaan.

JMD

Well-known member
Dan blijft het wel bijzonder dat er maar één iemand opstapt en niet heel NSC er mee stopt.
Ik denk dat als het een partij als D66/PvdA/VVD was geweest dat dat idd allang gebeurd was. Maar al deze NSC-ers denken nu: 'shit als ik het kabinet laat vallen dan ben ik ook de politiek uit, want wij komen nooit meer met heel veel zetels terug'. Rosanne Herzberger die heeft nog een 'ander' leven, columniste, wetenschapper, dus voor haar is dit minder van belang. Maar veel van die NSC-ers zijn echte politici voor wie de 2e Kamer en/of het Kabinet een droombaan is. Dat geef je niet zomaar op.

JMD

Well-known member

XR gaat demonstreren voor Palestina... Blijft toch apart dat je groep wordt opgericht als protest dat er te wienig gedaan wordt aan klimaatverandering en dan vervolgens ook maar andere zaken er bij gaat nemen om tegen te protesteren. Gisteren bij het onderwijsprotest liepen ook al mensen met Palestinavlaggen mee...

Plus dat je in dit geval toch niet kan zeggen dat de NPO pro-Israël is, ze wisten daar niet hoe snel ze de Jodenjacht in Amsterdam van begin november wisten te framen als 'ze hebben het over zichzelf afgeroepen' omdat ze liedjes met erge teksten hadden gezongen. (van het niveau die je bij elke supportersgroep wel een keer hoort (helaas)) O ja, en er hadden 3 supporters een taxichauffeur aangevallen.

zwammy

Well-known member
Genocide op een bevolking waar de bevolkingsgroep met 2.9% gestegen is. Israël is even goed in genocide plegen als Lindhout in fluiten

JMD

Well-known member
Halsema verbiedt doavond een demo tegen antisemitisme op de dam omdat het te druk is maar staat zaterdag as op de dam een pro palestina demo toe...

Sommige mensen verbergen hun voorkeur niet eens meer...

zwammy

Well-known member
Heeft niets met voorkeur te maken. Alleen maar met veiligheid. Ze kan de veiligheid op donderdag niet garanderen. En daarna vinden we het met z'n allen vreemd dat de PVV maar blijft stijgen.

JMD

Well-known member
Ook de pro-Intifadagroepen gaan morgenavond in Amsterdam demonstreren tegen antisemitisme omdat ze willen dat antisemitisme niet wordt misbruikt om de daden van Israël aan de kaart te stellen...

Wordt gezellig morgen.

Bovenaan