Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member

ALenstra

Well-known member
De Amsterdamse politie heeft dus 45 verdachten op het oog vanwege de gebeurtenissen in Amsterdam. Daar zouden ook verdachten uit Israël bij zijn. Benieuwd of Netanyahu ze uitlevert?

U.G.

Well-known member
De Amsterdamse politie heeft dus 45 verdachten op het oog vanwege de gebeurtenissen in Amsterdam. Daar zouden ook verdachten uit Israël bij zijn. Benieuwd of Netanyahu ze uitlevert?

😂

Ja doei, eerst ben je slachtoffer van een pogrom om vervolgens weer aan datzelfde land te worden uitgeleverd.

erka

Well-known member
Hoe meer er uitlekt van die ministerraad, hoe meer ik vermoed dat mijn favoriete minister zich weer eens helemaal heeft laten gaan.

JMD

Well-known member
Dan blijft het wel bijzonder dat er maar één iemand opstapt en niet heel NSC er mee stopt.
Ik denk dat als het een partij als D66/PvdA/VVD was geweest dat dat idd allang gebeurd was. Maar al deze NSC-ers denken nu: 'shit als ik het kabinet laat vallen dan ben ik ook de politiek uit, want wij komen nooit meer met heel veel zetels terug'. Rosanne Herzberger die heeft nog een 'ander' leven, columniste, wetenschapper, dus voor haar is dit minder van belang. Maar veel van die NSC-ers zijn echte politici voor wie de 2e Kamer en/of het Kabinet een droombaan is. Dat geef je niet zomaar op.

Bovenaan