Er had meer thee gedronken moeten worden.Ze hadden die buurthuizen ook nooit moeten sluiten.
Misschien een reden om niet altijd direct vanuit de onderbuik hier te reageren, maar eventjes te wachten totdat de rook is opgetrokken?Al in de nacht vóór de voetbalwedstrijd vielen mannen uit taxi Israëliërs aan
Mishandeling Amsterdam: Een onlinefilmpje uit de nacht van woensdag op donderdag dat viral ging, toont géén aanval op een taxichauffeur, zoals eerder werd gedacht. Burgemeester Halsema bevestigt dat eerder die nacht wel een chauffeur mishandeld is.www.nrc.nl
Blijkt het toch weer anders te liggen...
Wat is dat?Of Threads
Voor dit alles had je echt geen X nodig... Vrijdag in de loop van de dag waren alle NL (en buitenlandse) media hier mee bezig.Misschien een reden om niet altijd direct vanuit de onderbuik hier te reageren, maar eventjes te wachten totdat de rook is opgetrokken?
Of nog beter: uit het algoritme van X te stappen?
Blijft idd vervelend voor al die mensen die continu maar 'nepnieuws' roepen als iets ze niet bevalt (en dat alles de schuld van X is (zo lag de verkiezingsnederlaag niet aan een dramacampagne voor Harris of dat ze gewoon niet goed genoeg is, nee, de Trumpstemmers hadden allemaal nepnieuws tot zich genomen (hetzelfde zagen we na de zege van de PVV)) keer op keer zelf ongelijk blijken te hebben. Of althans dat het allemaal toch net wat anders ligt dan ze denken. En maar oproepen tot nuance. Maar dat zijn ze zelf vergeten als het om X gaat.De onderbuik had weer eens een keer gelijk, je verwacht het niet.
Twitter voor linksvolk. Van Instagram.Wat is dat?
Op beide zit ik niet en begrijp werkelijk niet wat je bedoeld.Twitter voor linksvolk. Van Instagram.
Dat weet ik.Voor dit alles had je echt geen X nodig... Vrijdag in de loop van de dag waren alle NL (en buitenlandse) media hier mee bezig.
Nou niet alleen daar zie ik. Plop.Op beide zit ik niet en begrijp werkelijk niet wat je bedoeld.
Kijk, dit klinkt weer als vanouds op dit mooie forum!Nou niet alleen daar zie ik. Plop.
MAar dat maakten ze een dag later goed door zo ongeveer de schuld van alles bij hen te leggen.Al die media zijn toen ook maar even vergeten wat die lieve Joodse supporters hadden uitgevroten.
Hoe weet je dat het Joodse supporters waren?Dat weet ik.
Al die media zijn toen ook maar even vergeten wat die lieve Joodse supporters hadden uitgevroten.