Eef de Kip
Well-known member
Ik dacht dat ze die toelage geweigerd had?
De Speld was 4 weken te vroeg:Ja, stond ook te kijken dat het niet van de speld was. Bizar hoor.
Ik ging vanavond naar de film, bleek er een paar minuten voor ik daar langs fietste vlakbij (en dan ook vlakbij, straat tegenover Pathé) een flinke schietpartij geweest te zijn. Drie gewonden, dader inmiddels gepakt. Was ik een paar minuten eerder weg gegaan was ik midden in een schietpartij terecht gekomen.
Ja net ook de beelden gezien, beetje bijzonder dat die gewoon op AD enzo staan, maar goed. Volgens mij hoop schorem bij betrokken, en ja, die zijn in Groningen niet altijd Marokkaans of Antilliaans.
Ik ging vanavond naar de film, bleek er een paar minuten voor ik daar langs fietste vlakbij (en dan ook vlakbij, straat tegenover Pathé) een flinke schietpartij geweest te zijn. Drie gewonden, dader inmiddels gepakt. Was ik een paar minuten eerder weg gegaan was ik midden in een schietpartij terecht gekomen.
Haha net het filmpje gezien. Om achter een man met een geweer te lopen met een fles bier in je hand valt niet onder de categorie dat zou best eens slim kennen zijn
Ik zie dat ze het weer weg hebben gehaald maar dat soort beelden plaatsen is niet zo gepast.Ja net ook de beelden gezien, beetje bijzonder dat die gewoon op AD enzo staan, maar goed. Volgens mij hoop schorem bij betrokken, en ja, die zijn in Groningen niet altijd Marokkaans of Antilliaans.