Nederlanders zijn het (nog) niet. Ze mogen bijvoorbeeld ook niet stemmen.Ja, en dan nogmaals, wat boeit mij dat?
Naar mijn weten zijn statushouders mensen met een verblijfsvergunning dus gewoon Nederlanders. Maar je mag mij wel in een racistische hoek duwen als je daar vrolijk van word 👍
Nederlanders zijn het (nog) niet. Ze mogen bijvoorbeeld ook niet stemmen.
Wel voor de gemeenteraad als je 5 jaar een verblijfsvergunning hebt.
Dat wordt mijn uurtarief weer omhoog gooien dus....Kaag heeft het zelf gezegd, we worden nu eenmaal allemaal een beetje armer, keuzes, keuzes, keuzes.
Hoe heeft ze dat gezegd dan? Ik kan me niet voorstellen dat ze letterlijk heeft gezegd "anders zet je mensen uit hun woning die de huur en/of hypotheek niet meer kunnen betalen.", dat lijkt me nl net even iets anders dan dat mensen keuzes moeten maken.Kaag heeft het zelf gezegd, we worden nu eenmaal allemaal een beetje armer, keuzes, keuzes, keuzes.
Kaag: 'We moeten beseffen dat we samen stukje armer zullen worden'
Burgers en bedrijven kunnen niet gecompenseerd blijven worden, als de inflatie zo hoog blijft. Dat zegt minister Sigrid Kaag van Financiën. Ze verwacht dat het voor mensen die het al moeilijk hebben, nog lastiger gaat worden om rond te komen.www.rtlnieuws.nl
Dat zei Kaag. Makkelijk praten met 4 huizen, maar dit terzijde.