Binnenlands nieuws

Eef de Kip

Well-known member
Nou, volstrekt onduidelijk is het ook weer niet. Deze man wist de plek waar het dode jongetje lag te wijzen en was een bekende van de politie, hij heeft het jongetje meegenomen. Zonder gelijk te veroordelen kun je vrees ik toch wel een aardig stukje van het verhaal invullen. Vaak is wat het lijkt ook wel wat het is en daar lijkt het in dit geval ook wel op.

Wat mij dan bevreemd is dat op dit regelmatig totaal nuanceloze forum opeens de nuance te voorschijn komt bij dit soort zaken, ook als het toch wel aardig de schijn heeft dat je hier met een kindermoordenaar te maken hebt, eerder ook al met die Jos B. Apart.
En inderdaad, innocent until proven guilty, maar aan de andere kant voel ik niet de neiging om voor iemand die de schijn zo tegen heeft op te komen. Zal wel niet edel zijn, zo is het dan maar.
Ja ok maar dit allemaal was (mij) 24 uur geleden nou niet echt bekend, vwb het nuanceloze forum voel ik me niet aangesproken maar ik ga er vanuit dat het ook niet specifiek tegen mij gericht was.
 

gevegt

Well-known member
Ja ok maar dit allemaal was (mij) 24 uur geleden nou niet echt bekend, vwb het nuanceloze forum voel ik me niet aangesproken maar ik ga er vanuit dat het ook niet specifiek tegen mij gericht was.
Abu reageert anders wel op jouw post, die inderdaad ver voor de persconferentie was.
 

zwammy

Well-known member
Haha de ene keer mogen we niet zeggen dat ze kapot geschoten moeten worden en nu moeten we ze opeens kapot schieten. Het is wel allemaal vreemd hoor
 

ALenstra

Well-known member
Ik lees in ad.nl een verhaal over een Limburger van 24 die flink lastig gevallen werd op social media. Alleen omdat hij ook Donny heet.
 

ALenstra

Well-known member
Harde taal van de boeren. De FDF kondigt keiharde acties aan om het stikstofbeleid te frustreren. Platleggen van voedselvoorzieningen, optrekken naar Schiphol en wegen blokkeren zijn zomaar mogelijkheden. Verder noemt FDF-leider Van den Oever de kinderen van minister Van der Wal een stel pussy's.
 

Mario

Well-known member
Harde taal van de boeren. De FDF kondigt keiharde acties aan om het stikstofbeleid te frustreren. Platleggen van voedselvoorzieningen, optrekken naar Schiphol en wegen blokkeren zijn zomaar mogelijkheden. Verder noemt FDF-leider Van den Oever de kinderen van minister Van der Wal een stel pussy's.
Schiphol blokkeren, dan moeten ze wel achter in de rij aansluiten 😄
 
Bovenaan