Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Gijzeling in de Apple store op het leidseplein. Als we de beelden zo zien zal de dader in de onderste la bij Rutger zijn bureau komen schat ik zo.

zwammy

Well-known member
Ja, zou die denken dat er een vliegtuig klaar voor hem zou staan als hij dit doet.

Eef, als hij dit nu moest doen van zijn baas, is hij dan ook onschuldig?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het duurt echt heel lang en er is ontzettend veel politie ter plaatse. Gepantserde voertuigen en alles.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook wel bizar dat je denkt dat je enige kans hebt zo. Heftig voor het slachtoffer hoor
Iets de vaak naar Casa de Papel gekeken, denk ik. Lijkt wel zeker te zijn dat er meerdere mensen gegijzeld worden. Inderdaad super heftig voor die mensen. Lijkt me zo vreselijk eng.

zwammy

Well-known member
Laatste gerucht was dat ze 2 miljoen aan bitcoin eiste. Dan overval je een winkel, dat mislukt en gijzel je iemand en denkt wat zal ik eens eisen. Wel een nette eis, ik zou waarschijnlijk een pizza hebben geëist.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laatste gerucht was dat ze 2 miljoen aan bitcoin eiste. Dan overval je een winkel, dat mislukt en gijzel je iemand en denkt wat zal ik eens eisen. Wel een nette eis, ik zou waarschijnlijk een pizza hebben geëist.
Dat riep een voorbijganger, die dat op internet had gelezen. Zou dat voorlopig even met een korreltje zout nemen.

Bovenaan