Treebeek, hij woont echt op 5 minuten fietsen van mij. Hekje om de tuin tegen de fansSchijnt uit Brunssum te komen.
Jeetje, alweer zo'n goeie vergelijking, misschien kun je nog iets over een neger neerpennen.Eef, als hij dit nu moest doen van zijn baas, is hij dan ook onschuldig?
Het duurt echt heel lang en er is ontzettend veel politie ter plaatse. Gepantserde voertuigen en alles.
Jeetje, alweer zo'n goeie vergelijking, misschien kun je nog iets over een neger neerpennen.
En moet je niet iets zeggen over het lintje?
Ziet er strak uit 👍Nu zetten ze het wel goed af he 👍
Nee, zijn uiteraard allerlei geruchten gaande. Maar de enige officiële informatie is dat er een gijzeling gaande is.Weten ze al hoeveel er zijn?
Nee, zijn uiteraard allerlei geruchten gaande. Maar de enige officiële informatie is dat er een gijzeling gaande is.
Iets de vaak naar Casa de Papel gekeken, denk ik. Lijkt wel zeker te zijn dat er meerdere mensen gegijzeld worden. Inderdaad super heftig voor die mensen. Lijkt me zo vreselijk eng.Ook wel bizar dat je denkt dat je enige kans hebt zo. Heftig voor het slachtoffer hoor
Ik zie weer lintjes!
Dat riep een voorbijganger, die dat op internet had gelezen. Zou dat voorlopig even met een korreltje zout nemen.Laatste gerucht was dat ze 2 miljoen aan bitcoin eiste. Dan overval je een winkel, dat mislukt en gijzel je iemand en denkt wat zal ik eens eisen. Wel een nette eis, ik zou waarschijnlijk een pizza hebben geëist.