Binnenlands nieuws

SanMark.

Well-known member

Slaan we nu niet te ver door ?

Waarschijnlijk heeft ze toen der tijd ook geprofiteerd van de relatie, en dan nu zoveel jaar later alsnog hiermee komen.

Ik vorm nu mijn mening alleen over dat artikel, dus er kan natuurlijk nog allemaal ellende achteraan komen.

Maasveld

Well-known member

Slaan we nu niet te ver door ?

Waarschijnlijk heeft ze toen der tijd ook geprofiteerd van de relatie, en dan nu zoveel jaar later alsnog hiermee komen.

Ik vorm nu mijn mening alleen over dat artikel, dus er kan natuurlijk nog allemaal ellende achteraan komen.
Tja. Zij zegt dat hij zich opdrong aan haar, hij zegt dat ze een relatie hebben gehad. Daar zit nogal een verschil tussen.

SanMark.

Well-known member

SanMark.

Well-known member
Ze hebben het over een sergant-majoor, dan heeft ie ook minimaal al een 10 jaar in het leger gezeten, een zeer ervaren commando dus.

SanMark.

Well-known member

Ah wat een toeval, als dat leegkomt te staan. Wat zou je er dan mee kunnen doen ?

O ja nog meer asielzoekers in huisvesten.

erka

Well-known member
Oei, wie zou het vrouwelijke Tweede Kamerlid zijn?
Geert Dales heeft de Noordzuidlijn verneukt, In-Holland verneukt, overal ruzie, maar vooral bij 50+ met Henk Krol. Henk Krol die daarna in zee ging met een jonge vrouw met blond haar en dikke tieten.

SanMark.

Well-known member

Max

Administrator
Forumleiding

We zullen het maar niet meer over Congo hebben, daar beledigen we dat land nog mee.

Lijkt mij meer iets voor het Limburg topic,

Jamel

Administrator
Forumleiding
Glennis Grace, dat is zo'n verschrikkelijke tokkie. Ik verbaas me er al jaren over dat zij zoveel positieve aandacht krijgt.

• Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan