Tja. Zij zegt dat hij zich opdrong aan haar, hij zegt dat ze een relatie hebben gehad. Daar zit nogal een verschil tussen.VPRO trekt eerbetoon aan documaker terug, na erkennen oude beschuldigingen
De VPRO gaat de muziekdocumentaireserie Villa da Musica niet uitzenden op NPO 2 Extra. De omroep heeft dit besloten vanwege een melding van grensoverschrijdend gedrag door maker Bram van Splunteren, dat hij zich in 1989 als leidinggevende heeft opgedrongen aan een 18-jarige ondergeschikte.www.ad.nl
Slaan we nu niet te ver door ?
Waarschijnlijk heeft ze toen der tijd ook geprofiteerd van de relatie, en dan nu zoveel jaar later alsnog hiermee komen.
Ik vorm nu mijn mening alleen over dat artikel, dus er kan natuurlijk nog allemaal ellende achteraan komen.
Ik vind dit maar een rare zaak, krijg hier een beetje hetzelfde gevoel bij als hij Brandt Corstius tegen van Dam.Tja. Zij zegt dat hij zich opdrong aan haar, hij zegt dat ze een relatie hebben gehad. Daar zit nogal een verschil tussen.
Oei, wie zou het vrouwelijke Tweede Kamerlid zijn?GEERT DALES
www.geertdales.com
Even een ander geluid.
Geert Dales heeft de Noordzuidlijn verneukt, In-Holland verneukt, overal ruzie, maar vooral bij 50+ met Henk Krol. Henk Krol die daarna in zee ging met een jonge vrouw met blond haar en dikke tieten.Oei, wie zou het vrouwelijke Tweede Kamerlid zijn?
Zou Ollongren dat inmiddels ook al weten?Ze hebben het over een sergant-majoor, dan heeft ie ook minimaal al een 10 jaar in het leger gezeten, een zeer ervaren commando dus.
Waterschap Limburg zou verslagen over watersnood hebben gemanipuleerd | Overstromingen Limburg | NU.nl
Waterschap Limburg zou verslagen van een intern crisisberaad over de wateroverlast van afgelopen zomer in Limburg hebben gemanipuleerd. Daarbij zouden voor het waterschap gevoelige passages zijn geschrapt, blijkt uit onderzoek van De Limburger. Het waterschap ontkent bewust verslagen te hebben...www.nu.nl
We zullen het maar niet meer over Congo hebben, daar beledigen we dat land nog mee.
Heeft dit met tijdzones te maken, of ben je gewoon aan de zuip?Dit zijn de echte feestjes!
Vier mensen neergeschoten op Super Bowl-feestje Justin Bieber
Het Super Bowl-feestje van Justin Bieber is behoorlijk uit de hand gelopen. Op het feest in Hollywood raakten vier mensen gewond door een schietpartij, zo meldde entertainmentwebsite TMZ.www.ad.nl
Ik dacht dat dit feestje in Amsterdam was.Heeft dit met tijdzones te maken, of ben je gewoon aan de zuip?