En zingen kan ze ook al niet.Glennis Grace, dat is zo'n verschrikkelijke tokkie. Ik verbaas me er al jaren over dat zij zoveel positieve aandacht krijgt.
Ik kan er helemaal niet om lachen. Achterlijke pauper is het.Lul Kleine. Ik moest lachen.
Rapper Lil Kleine nog vast op verdenking van mishandeling
Rapper Lil Kleine (27) zit nog steeds vast op een Amsterdams politiebureau. Hij werd zondagavond aangehouden op verdenking van mishandeling, twee dagen nadat hij door de rechter werd veroordeeld tot een werkstraf van 120 uur voor het schoppen van een man in een nachtclub. Op sociale media...www.ad.nl
Dat weet ik, maar al die smoesjes van de laatste jaren en iedereen lijkt het te pruimen.Ik kan er helemaal niet om lachen. Achterlijke pauper is het.
Nick & Simon zijn ook niet te vertrouwen!Miss Montreal gaat straks nog iemand in elkaar trappen en Anouk gaat dickpics versturen aan Edwin vd Sar.
Nee vind het ook niets, zeer fake en plastic. Al zou je dat ook dubbel op kunnen noemen.Die Jamie Vaes, mis ik iets, of is die gewoon echt niet mooi?
Die is vegan geworden.Nick & Simon zijn ook niet te vertrouwen!
Hebben we nog wel fatsoenlijke rappers?Sowieso een rapper, laat staan een Nederlandse serieus nemen. Die tijd hebben we toch wel gehad ondertussen.
Hebben we nog wel fatsoenlijke rappers?
Nooit van gehoord.Rapper Sjors?