Binnenlands nieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je die beelden ziet, dan denk ik dat ie dood is.
De klap van die auto was in elk geval echt heel hard.

Ziet er trouwens wel heel vreemd uit dat de gijzelaar opeens hard wegrent. Ben nu toch echt heel erg benieuwd naar het verhaal.

erka

Well-known member
Op andere beelden is te zien dat de gijzelaar op de grond zit, dat de gijzelnemer hééél even opzij iets pakt of weglegt en dat precies op dat moment de gijzelaar heel hard wegrent. Wat een durf en scherpte heb je dan zeg!

Abubakari

Well-known member
En ja hoor, de eerste volslagen debiele BN-er is ook alweer gesignaleerd.
Georgina Verbaan:
Doe even rustig. Ik mag het naar vinden als een mens wordt aangereden. Dat betekent niet dat ik het ongeoorloofd vind of wat ook, maar slechts dat ik het naar vind.

erka

Well-known member
Georgina Verbaan:
Doe even rustig. Ik mag het naar vinden als een mens wordt aangereden. Dat betekent niet dat ik het ongeoorloofd vind of wat ook, maar slechts dat ik het naar vind.

Ik vind het een debiele reactie. Dat betekent niet dat ik het ongeoorloofd vind of wat dan ook, maar slechts dat ik het een debiele reactie vind.

erka

Well-known member
Persco, dader wilde 200 miljoen aan bitcoins. Hij heeft met automatisch wapen geschoten op de politie. Meeste personen uit pand. 4 personen hebben de hele tijd verstopt in een kast gezeten op de begane grond.
Pakketje was flesje water voor de dader, gijzelaar heeft dat moment gepakt om te ontsnappen, was niet direct de bedoeling van de politie. Verdachte is zwaargewond. 27 jarige Amsterdammer.

Abubakari

Well-known member
Ik vind het een debiele reactie. Dat betekent niet dat ik het ongeoorloofd vind of wat dan ook, maar slechts dat ik het een debiele reactie vind.
Ik vind dat een debiele reactie van jou. Dat betekent niet dat ik het ongeoorloofd vind of wat dan ook, maar slechts dat ik het een debiele reactie vind.

• Leuk
Waarderingen: erka

erka

Well-known member
Goed. Ik vind het gewoon ongehoord dat iemand dit heel naar vindt voor de man die is aangereden. Een dader die urenlang iemand met de dood heeft bedreigd, vier andere mensen ook nog zonder dat hij het zelf wist, gericht geschoten heeft met een automatisch wapen op politieagenten, vele andere mensen in gevaar heeft gebracht.

En dan komen de softies zoals Verbaan en Abu en die vinden het naar. Ach wat sneu toch. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje.

Nou wat mij betreft hadden ze die man direct mogen neerschieten toen hij naar buiten kwam. Dat hebben ze ongetwijfeld ook in hun draaiboek staan maar dat was te gevaarlijk. Gelukkig was er op dat moment een hele alerte politieman en die rijdt hem aan. Chapeau.

Dat is mijn mening.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Georgina Verbaan vond het naar om te zien. Ik ook. Is wat anders dan wat jij er van maakt.
Maar goed, zinloze discussie. Laat verder maar.

"Toch ook heel naar dat die man is aangereden"

Dat lees ik. Maar goed, misschien lees jij iets anders. Dat kan best, niet iedereen is het Nederlands even goed machtig.

Abubakari

Well-known member
"Toch ook heel naar dat die man is aangereden"

Dat lees ik. Maar goed, misschien lees jij iets anders. Dat kan best, niet iedereen is het Nederlands even goed machtig.
Ik las haar reacties op die tweet, (verder kijken dan je neus lang is, even kijken wat iemand nou precies bedoelt, want ik vond het eerst ook een rare uitspraak) en toen zag ik wat ze bedoelde.

erka

Well-known member
"Echt crazy dat mensen gaan doen alsof je het voor de dader opneemt als je zegt dat het naar is hoe hij werd aangereden. Waarom leest iedereen zo zwart wit?"

Ze herhaalt hier dus gewoon dat ze zegt dat het naar is hoe hij werd aangereden. Ik vind dat helemaal niet naar, ik vind het volkomen passen in de situatie. Wat zij en jij ongetwijfeld bedoelen is dat het schokkende beelden zijn en daar kan ik volledig inkomen. Maar naar voor de dader? Absoluut niet.

Bovenaan