De klap van die auto was in elk geval echt heel hard.Als je die beelden ziet, dan denk ik dat ie dood is.
Ziet er trouwens wel heel vreemd uit dat de gijzelaar opeens hard wegrent. Ben nu toch echt heel erg benieuwd naar het verhaal.
De klap van die auto was in elk geval echt heel hard.Als je die beelden ziet, dan denk ik dat ie dood is.
Georgina Verbaan:En ja hoor, de eerste volslagen debiele BN-er is ook alweer gesignaleerd.
Georgina Verbaan:
Doe even rustig. Ik mag het naar vinden als een mens wordt aangereden. Dat betekent niet dat ik het ongeoorloofd vind of wat ook, maar slechts dat ik het naar vind.
Ik vind dat een debiele reactie van jou. Dat betekent niet dat ik het ongeoorloofd vind of wat dan ook, maar slechts dat ik het een debiele reactie vind.Ik vind het een debiele reactie. Dat betekent niet dat ik het ongeoorloofd vind of wat dan ook, maar slechts dat ik het een debiele reactie vind.
Uiteraard, zoals alle normale mensen die iets verder kunnen kijken en denken dan hun zicht kort is en hun neus lang.De baas van de politie is het met Verbaan eens.
De baas van de politie is het met Verbaan eens.
Georgina Verbaan vond het naar om te zien. Ik ook. Is wat anders dan wat jij er van maakt.En dan komen de softies zoals Verbaan en Abu en die vinden het naar.
Georgina Verbaan vond het naar om te zien. Ik ook. Is wat anders dan wat jij er van maakt.
Maar goed, zinloze discussie. Laat verder maar.
Ik las haar reacties op die tweet, (verder kijken dan je neus lang is, even kijken wat iemand nou precies bedoelt, want ik vond het eerst ook een rare uitspraak) en toen zag ik wat ze bedoelde."Toch ook heel naar dat die man is aangereden"
Dat lees ik. Maar goed, misschien lees jij iets anders. Dat kan best, niet iedereen is het Nederlands even goed machtig.
Dat zei ik dus al een half uur geleden.Wat zij en jij ongetwijfeld bedoelen is dat het schokkende beelden zijn en daar kan ik volledig inkomen.