Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Verder lees je weer de onnodige geweldsincidenten in combinatie met steekpartijen. Wat een verziekte wereld toch ook waarin er volledig gestoorde mensen vrij rondlopen die zo levens blijvend kunnen verpesten.

Miramar

Well-known member

Echt, opsluiten en sleutel weggooien. Kansloos...
Niet van mijn belasting. Zulke lui in de Hoogovens gooien. Kost minder.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Miramar

Well-known member
Ik las het, waar gaat dit over? Zo zinloos.
Veel ontevreden mensen lopen er rond.

Frustratie omdat ze gewend zijn hun zin te krijgen dankzij een geweldige opvoeding van twee werkende ouders?

Ontevreden en depressief over financiële situatie door oplopende kosten?

Wie het weet mag het zeggen...

erka

Well-known member
edit: laat maar, ik liet me weer eens gaan uit pure ergernis over dit soort imbeciele eencellige wezens dat zich mensen noemt.

Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Vandaag was weer in het nieuws dat Anne Frank helemaal niet is verraden door Arnold van den Bergh.
Kan iemand mij uitleggen waarom het zo belangrijk is om er achter te komen door wie zij verraden is?
Ik begrijp dat oprecht niet.

• Leuk
Waarderingen: erka

Miramar

Well-known member
Vandaag was weer in het nieuws dat Anne Frank helemaal niet is verraden door Arnold van den Bergh.
Kan iemand mij uitleggen waarom het zo belangrijk is om er achter te komen door wie zij verraden is?
Allemaal mensen die geen flikker te doen hebben overdag en maar wat aanklooien waar ze waarschijnlijk ook nog een toelage voor ontvangen.

erka

Well-known member

Echt volledig mee eens, Gevegt. Ik zie ook de waarde hiervan niet.

gevegt

Well-known member
Ondertussen hoor ik dat, vooral ultra rechtse Amerikanen, het onderzoek hebben gebruikt om de Joden te betichten van verraad aan hun eigen volk en ze daarom weer een reden hebben gevonden om ze minderwaardig te vinden.

Ska P 187

Well-known member
Als het je opa zou zijn geweest dan misschien wel, maar verder?

Bovenaan