Wat is er nou weer mis met antifa?
Foei!Bekladden het beeld bij mijn atletiekvereniging.
Foei!
Alles, behalve dat ze ook tegen zichzelf zijnWat is er nou weer mis met antifa?
Onzin, ze zijn voor een betere wereld!Alles, behalve dat ze ook tegen zichzelf zijn
Om Leo Beenhakker te citeren: "haben Sie eine Stunde?"Wat is er nou weer mis met antifa?
Heb ik. Vertel maar.Om Leo Beenhakker te citeren: "haben Sie eine Stunde?"
Feyenoorders doen dat ..Bekladden het beeld bij mijn atletiekvereniging.
Zijn die tegenwoordig voor Antifa?Feyenoorders doen dat ..
Nee Anti Ajax.Zijn die tegenwoordig voor Antifa?
Als het ook maar tegen Amsterdam is...Zijn die tegenwoordig voor Antifa?
ANTI Footballclub Ajax?Nee Anti Ajax.
Ik ook, royaal!Yes! Haal het gemiddelde omlaag
Bizar hè. Dat is ook onderdeel van het probleem. De optie om eerst een paar jaar te huren en dan geld te sparen voor koop vervalt hiermee ook omdat de kosten voor een huurwoning enorm oplopen. Nemen ze nog niet eens de stijgende energieprijzen in mee.Huurders betalen gemiddeld 1.184 euro per maand voor een woning | Economie | NU.nl
De gemiddelde huurprijs in de vrije sector is in het vierde kwartaal van vorig jaar gestegen naar 1.184 euro, maken makelaarsvereniging NVM en vastgoedorganisatie VGM donderdag bekend. Dat is 4,3 procent hoger dan vorig jaar. Een eengezinswoning kost gemiddeld 1.145 euro per maand, voor een...www.nu.nl
Gaat lekker.
Ik ook, royaal!
Ga eens kopen dan.Yes! Haal het gemiddelde omlaag
Door die bizar hoge huren kom je niet eens aan sparen en later aan kopen toe.Bizar hè. Dat is ook onderdeel van het probleem. De optie om eerst een paar jaar te huren en dan geld te sparen voor koop vervalt hiermee ook omdat de kosten voor een huurwoning enorm oplopen. Nemen ze nog niet eens de stijgende energieprijzen in mee.