Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
Volkomen geschift.

Vroeger stopten we dit soort mensen weg in bossen bij Zuidlaren, Rekken, Wagenborgen, Oegstgeest en hoorden we er nooit meer iets van. Jammer dat we dat niet meer doen met dit soort onverbeterlijke figuren.
 

gevegt

Well-known member
Hup FNV!

Personeel van bierbrouwerijen van
Heineken in Den Bosch en Zoeterwoude
gaat staken.Bij de frisdrankleverancier
Vrumona,onderdeel van Heineken,leggen
werknemers ook het werk neer.

Vakbond FNV wil voor de 1250 mensen die
er werken meer loonsverhoging dan het
bod van Heineken:1,5 procent dit jaar
en 2 procent volgend jaar.

Morgen komt het personeel bij elkaar
en de staking begint vrijdagochtend.
FNV zegt dat er genoeg leden zijn om de
productie stil te leggen.Heineken denkt
dat de actie geen gevolgen heeft voor
de levering van producten:"We hebben
voldoende voorraad."
 

erka

Well-known member
Die NAM he, wat is dat toch ook voor een kortzichtige club.

Neemt men eindelijk eens een besluit over het stoppen van de chemische waterinjecties in Twenthe, gaat men dat spul nu in Drenthe lozen. En dan denken ze dat dat in Drenthe geen gedoe geeft.
 

JMD

Well-known member
Standbeeld voor Olympisch stadion waar iemand de 'olympische groet' brengt beklad. "Fuck nazi's" staat er op.
Ja, idd de Olympische groet lijkt heel erg op een nazigroet, zeker, maar als je niet snapt dat die beelden van 1928 zijn, ruim voor WO II (Hitler was in 1928 nog niet eens rijkskanselier) dan spoor je toch niet...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Standbeeld voor Olympisch stadion waar iemand de 'olympische groet' brengt beklad. "Fuck nazi's" staat er op.
Ja, idd de Olympische groet lijkt heel erg op een nazigroet, zeker, maar als je niet snapt dat die beelden van 1928 zijn, ruim voor WO II (Hitler was in 1928 nog niet eens rijkskanselier) dan spoor je toch niet...

Het is een erg onsamenhangende groep. Vooraan liepen er toen ze door mijn straat liepen met een Prinsenvlag en ik ben er vrij zeker van dat ik ook mensen Hamas, Hamas hoorde roepen. Anderen lopen met blikken bier of het Koninginnedag is en 538 op het Museumplein staat. Je hebt de blokkeer Friezen. De zogenaamde dokters. De zogenaamde leger mensen. Ik begreep van mijn vrouw dat het een feestje leek op het Museumplein.
 

JMD

Well-known member
Het is een erg onsamenhangende groep. Vooraan liepen er toen ze door mijn straat liepen met een Prinsenvlag en ik ben er vrij zeker van dat ik ook mensen Hamas, Hamas hoorde roepen. Anderen lopen met blikken bier of het Koninginnedag is en 538 op het Museumplein staat. Je hebt de blokkeer Friezen. De zogenaamde dokters. De zogenaamde leger mensen. Ik begreep van mijn vrouw dat het een feestje leek op het Museumplein.
Daar lopen idd ook idioten tussen, maar ben er vrij zeker dat niemand van die groep die je opnoemt dit gedaan heeft. Denk eerder antifa ofzo...
 
Bovenaan