Geen idee of het waar is, maar die man ging sowieso wel heel kort door de bocht.
En de man is kaltgestelt .
Ik denk dat we daar trots op mogen zijn. Tegen de mensen die het daar mee oneens zijn, zeg ik: ga eens op bezoek naar landen niet zo heel ver buiten Europa. Kijk eens wat je daar ziet. Het zit bij mij erg hoog."
En terecht.
En de man is kaltgestelt .
Ze parasiteren op wat de echte veteranen hebben gedaan.Boswijk, dat is de man die de camera's in de tweede kamer wil verbieden.
Met wat ze willen uitstralen en hun doelstellingen doen ze niemand kwaad lijkt mij.
Ze zeggen zelf dat er allerlei veteranen bijzitten.Ze parasiteren op wat de echte veteranen hebben gedaan.
Daar heb ik al sinds Libanon een gruwelijke hekel aan. Idioten die net doen of ze zoiets hebben meegemaakt. Of nog erger, er een loopje mee nemen.
Je mist mijn punt.Ze zeggen zelf dat er allerlei veteranen bijzitten.
Hun standpunt is om niet gewelddadig op te treden ( ga ik even van het verhaal uit in het gelinkte artikel van jou), dus wie doen ze kwaad ?Je mist mijn punt.
Je bent uitgezonden door je land. Niet om dan er nadien lekker stoer, en verhuld een privé legertje te spelen.
Laat ik het zo zeggen: in de jaren negentig kwamen we ook dit soort 'stoere' jongens tegen die een loopje namen met de echte helden.
En terecht.
Over wie heeft ie het?
Ik vermoed dat hij wat op het spoor is, hij doet hier een Maasveldje dan wel gevegtje.
Hier gaat de politie met hond toch duidelijk op de man af?
Wat doet die man verkeerd ?
En nu niet zeggen dat hij daar niet mag lopen want ze waren die straat ingestuurd door de politie, en gelijk was die straat ook door de politie afgesloten.
Nee.Heb jij ook in het leger gezeten ?