Binnenlands nieuws

Mario

Well-known member
Het was volgens de politie een beheersbaar oud en nieuw. Er zijn wel wat auto's en scholen afgefikt, maar het was allemaal erg sober.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoeveelheid vuurwerk viel wel mee, maar ze waren iig om drie uur nog aan het afsteken.

10% meer oproepen hulpdiensten dan vorig jaar. Ik weet niet of dat nou extreem rustiger was dan pre corona, maar het klinkt nou niet direct meer beheersbaar.
 

zwammy

Well-known member
De vn gaat het afslaan van demonstranten bekijken. Komen we toch nog een keer anders in het nieuws dan met de racistische zwarte Piet.
 

gevegt

Well-known member
Ter verduidelijking over discussie in het coronatopic over de veteranen die ter beveiliging meelopen met de demonstraties,


 

SanMark.

Well-known member
Boswijk, dat is de man die de camera's in de tweede kamer wil verbieden.

Met wat ze willen uitstralen en hun doelstellingen doen ze niemand kwaad lijkt mij.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk dat we daar trots op mogen zijn. Tegen de mensen die het daar mee oneens zijn, zeg ik: ga eens op bezoek naar landen niet zo heel ver buiten Europa. Kijk eens wat je daar ziet. Het zit bij mij erg hoog."

En dan zegt Boswijk dit na het hardhandig neerslaan van de demonstratie afgelopen zondag.
 

gevegt

Well-known member
Boswijk, dat is de man die de camera's in de tweede kamer wil verbieden.

Met wat ze willen uitstralen en hun doelstellingen doen ze niemand kwaad lijkt mij.
Ze parasiteren op wat de echte veteranen hebben gedaan.
Daar heb ik al sinds Libanon een gruwelijke hekel aan. Idioten die net doen of ze zoiets hebben meegemaakt. Of nog erger, er een loopje mee nemen.
 

SanMark.

Well-known member
Ze parasiteren op wat de echte veteranen hebben gedaan.
Daar heb ik al sinds Libanon een gruwelijke hekel aan. Idioten die net doen of ze zoiets hebben meegemaakt. Of nog erger, er een loopje mee nemen.
Ze zeggen zelf dat er allerlei veteranen bijzitten.
 

gevegt

Well-known member
Ze zeggen zelf dat er allerlei veteranen bijzitten.
Je mist mijn punt.
Je bent uitgezonden door je land. Niet om dan er nadien lekker stoer, en verhuld een privé legertje te spelen.
Laat ik het zo zeggen: in de jaren negentig kwamen we ook dit soort 'stoere' jongens tegen die een loopje namen met de echte helden.
 

SanMark.

Well-known member
Je mist mijn punt.
Je bent uitgezonden door je land. Niet om dan er nadien lekker stoer, en verhuld een privé legertje te spelen.
Laat ik het zo zeggen: in de jaren negentig kwamen we ook dit soort 'stoere' jongens tegen die een loopje namen met de echte helden.
Hun standpunt is om niet gewelddadig op te treden ( ga ik even van het verhaal uit in het gelinkte artikel van jou), dus wie doen ze kwaad ?

Als ze daadwerkelijk veteranen zijn natuurlijk.

EDIT.

Als ze net zo optreden als in Joegoslavie word het nog gevaarlijk voor de mensen die ze zeggen te beschermen. ...
 

PES5

Administrator
Forumleiding

Hier gaat de politie met hond toch duidelijk op de man af?

Wat doet die man verkeerd ?

En nu niet zeggen dat hij daar niet mag lopen want ze waren die straat ingestuurd door de politie, en gelijk was die straat ook door de politie afgesloten.

Ten eerste, hij gebruikt een bij elkaar geknipt filmpje, waardoor hij bewust manipuleert. Ten tweede, hij gaat in op een zaak die al onderzocht wordt momenteel, ten derde, de straat was niet afgesloten, maar men wilde de groep rechtsaf laten slaan en niet linksaf en daardoor lieten ze de doorgang versmallen. Daar had die gast lak aan en die beukte met kracht door die linie heen.

Mijn opmerking ging niet om het feit of deze agent goed of fout zat, maar om bovengenoemde redenen is die vent van de VN terecht op straat geflikkerd.
 
Bovenaan