Abubakari
Well-known member
TammoTou nou eem!
TammoTou nou eem!
Ja, voor jou misschien. Drents/Overijssels lijkt ongetwijfeld op Grunnings. Maar voor iemand die opgegroeid is in Haarlem (de stad waar volgens de kenners het dialect gesproken wordt dat het dichtst bij het ABN ligt) is het onverstaanbaar...Onzin.
Hoog Haarlems is datJa, voor jou misschien. Drents/Overijssels lijkt ongetwijfeld op Grunnings. Maar voor iemand die opgegroeid is in Haarlem (de stad waar volgens de kenners het dialect gesproken wordt dat het dichtst bij het ABN ligt) is het onverstaanbaar...
Ook goedemorgen.Er deugen er niet zoveel binnen dat volk.
De helft flest de belastingdienst met de toeslagen en wordt beloond met 30.000 schadevergoeding.
De andere helft zit al jaren op een uitkering waar ze prima van kunnen leven....
Er deugen er niet zoveel binnen dat volk.
De helft flest de belastingdienst met de toeslagen en wordt beloond met 30.000 schadevergoeding.
De andere helft zit al jaren op een uitkering waar ze prima van kunnen leven....
Oh jazeker, we hebben ze bij elkaar in wijken geplaatst zodat ze geen kans hadden om te integreren. Nu er overlast is duwen we ze weer in een hokje. Dat weet ik allemaal wel. Mijn voorbeelden zijn nu net de zaken die nu spelen en waar ik ze op afreken.Ik ken er maar een paar van dat volk maar ik kan ze in beide hokjes niet plaatsen....
Ik denk dat andere zaken zaken dan religie een grotere rol in spelen in hun doen en laten.
Zal het vast niet gaan om een Woke demo.2022 is nog niet begonnen maar de eerste verboden demonstratie is al een feit. Gaan ze 'koffie' drinken. Worden ze nog ingezet de me ers. Nu al zin in popcorn
Dus de politie handhaaft niet op die achterlijke ;evensgevaarlijke mortierbommen, lawinepijlen en ander zware munitie die hier de hele tijd afgaat omdat ze het te druk hebben met coronamaatregelen handhaven.
Iets met verkeerde prioriteiten.