Dat is een standaard procedure nadat geschoten is. Voor een agent ook het meest verschrikkelijke of het nu wel of niet verantwoord is.Ook gisteravond weer op veel plaatsen rellen; te triest voor woorden.
Meest irritante vind ik nog dat naderhand altijd weer de politie zich moet verantwoorden voor hun optreden.
Waren ze niet te laat? / Waren ze niet provocerend bezig? / Waren de schoten wel nodig? Etc. etc.
Echt bullshit iedere keer.
Ook gisteravond weer op veel plaatsen rellen; te triest voor woorden.
Meest irritante vind ik nog dat naderhand altijd weer de politie zich moet verantwoorden voor hun optreden.
Waren ze niet te laat? / Waren ze niet provocerend bezig? / Waren de schoten wel nodig? Etc. etc.
Echt bullshit iedere keer.
Vervelende is ook dat een normale demonstratie zeer vaak gekaapt word door een groep relschoppers.
Hmmm dat valt mij dan niet zo op. (gaat over de eerste zin)Dat is zeker waar. Alleen het valt mij op dat die relschoppers worden omarmd als strijders.
Volgens HET VOLK zijn er een paar mensen overleden. Moeten ze alleen nog even het stoffelijk overschot weten te heroveren op de politie.
Jep. Dat zie je bv ook met de zwartepietdiscussie... Er is zo goed als geen intocht meer te vinden in het land waar een zwarte piet is, maar nog zijn de quincy's van de wereld niet tevreden, want grijze pieten kan ook niet... Hij en zijn hele KOZP-groep hebben (tezamen met de PVV-ers die fel pro ZP zijn) ervoor gezorgd dat die hele discussie totaal onmogelijk is om te voeren.Dat is met alles zo. De uitersten van het speelveld krijgen een podium.
Wel met chat graag.Ben al druk aan het zoeken
En ondertiteling bij de beelden, want dat grunnings is niet te verstaan…Wel met chat graag.
Onzin.En ondertiteling bij de beelden, want dat grunnings is niet te verstaan…
Most gewoon eem normoal doun.....En ondertiteling bij de beelden, want dat grunnings is niet te verstaan…
Most gewoon eem normoal doun.....