Laten we maar hopen dat het een verdwaalde politiekogel was die deze man raakte.
Toch wel knap dat Aboutaleb alle relschoppers persoonlijk kent. Die gave wil ik ook hebben.
Ga ik wel van uit ja.Dus die zijn vanmorgen allemaal van hun bed gelicht?
Ik was die idioot al weer vergeten. Heeft wel een slecht geheugen.Laten we maar hopen dat het een verdwaalde politiekogel was die deze man raakte.
RJK was er wel degelijk bij. Kijk ze eens trots poseren.Blijft ook wel bijzonder dat de enige groep die altijd aan het rellen zijn de voetbalsupporters zijn. Andere groepen worden steevast jongeren genoemd. Nu weet ik niet of de harde kern van feyenoord zo divers is voortaan maar de filmpjes op telegram lieten een ander beeld zien als wat Aboutaleb zegt.
Haha wat denk je nou zelf, dat ze er alleen als toeschouwer staan?Ja, maar staan ze er bij om trots te poseren of zijn ze gewoon aan het slopen. Tuurlijk zijn ze erbij, maar niet alleen.
Nou gelet op die stokken die ze in hun klauwen hebben, waren ze daar niet om enkel van het uitzicht te genieten.Ja, maar staan ze er bij om trots te poseren of zijn ze gewoon aan het slopen. Tuurlijk zijn ze erbij, maar niet alleen.
Niet volgens NOS, maar volgens de politie.Volgens de NOS twee gewonden en 51 aanhoudingen.