Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Geen idee, vraag het aan Aboutaleb.

Relschoppers zijn relschoppers. En of ze nu bij Feyenoord op de tribune zitten of bij Abba de musical of zwart bruin of blank zijn.
 

Mario

Well-known member
Op stront komen veel vliegen af zo te zien.

Respect voor de mensen van stadsbeheer die alle troep moeten opruimen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Ik mag toch hopen dat de politie eindelijk een keertje met scherp gaat schieten op dat vullis.
Tuig dat alleen maar met 1 doel de straat op gaat, vernielen en rellen kunnen ze wat mij betreft niet hard genoeg aanpakken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blijft ook wel bijzonder dat de enige groep die altijd aan het rellen zijn de voetbalsupporters zijn. Andere groepen worden steevast jongeren genoemd. Nu weet ik niet of de harde kern van feyenoord zo divers is voortaan maar de filmpjes op telegram lieten een ander beeld zien als wat Aboutaleb zegt.
RJK was er wel degelijk bij. Kijk ze eens trots poseren.

 

zwammy

Well-known member
Ja, maar staan ze er bij om trots te poseren of zijn ze gewoon aan het slopen. Tuurlijk zijn ze erbij, maar niet alleen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, maar staan ze er bij om trots te poseren of zijn ze gewoon aan het slopen. Tuurlijk zijn ze erbij, maar niet alleen.
Nou gelet op die stokken die ze in hun klauwen hebben, waren ze daar niet om enkel van het uitzicht te genieten.

Ik ben het met je eens hoor, dat het framen met het woord 'voetbalsupporters' op z'n zachtst gezegd ongelukkig is. Maar dat neemt niet weg dat het wederom dat groepje hersenloze imbecielen is wat er weer eens bij betrokken is. De volgende in een lange reeks trieste incidenten.
 

zwammy

Well-known member
Idd helemaal mee eens. Ook omdat het ook nog je eigen stad is die je sloopt. Kansloos is het volk zeker, dan kunde beter die afschieten dan de mensen die demonstreren en niet op tijd wegkomen als het geweld losbarst
 
Bovenaan