Miramar
Well-known member
Drie boeren op een varken met een riek....Daar heb je de Guardia gevegt?
Drie boeren op een varken met een riek....Daar heb je de Guardia gevegt?
Geen knuppel nodig mijn waarde, die bewaar ik altijd voor een liefhebster.Ik ga er wel vanuit dat de Gevegt wel even goed doorknuppelt als ze zo'n sukkeltje te pakken hebben en niet steeds ophoudt na een corrigerende tik.
Het voordeel is dat er bij ons veel varkens zijn om op te rijden. Dat geeft ons altijd de gelegenheid om, na een fijne kloppartij, er 1 boven het kampvuur te hangen.Drie boeren op een varken met een riek....
Het voordeel is dat er bij ons veel varkens zijn om op te rijden. Dat geeft ons altijd de gelegenheid om, na een fijne kloppartij, er 1 boven het kampvuur te hangen.
Het zou al een hoop schelen als niet elke actie van een politieagent(e) zo grondig wordt onderzocht.Blijft jammer dat we in Nederland geen echte oproerpolitie of Guarda Civil kennen.
Hup politiestaat!Het zou al een hoop schelen als niet elke actie van een politieagent(e) zo grondig wordt onderzocht.
Wil je varkens niet beledigen? Die hebben beter functionerende hersens.In Rotterdam zijn ook veel varkens, zo hebben we gezien vanavond.
Zeven gewonden zeggen ze. Volgens mijn kennissenkring zijn er ook minstens één dode en waarschijnlijk meer....
Zolang er maar geen onschuldige slachtoffers zijn gevallen.Zeven gewonden zeggen ze. Volgens mijn kennissenkring zijn er ook minstens één dode en waarschijnlijk meer....
Dat is het belangrijkste.Zolang er maar geen onschuldige slachtoffers zijn gevallen.