Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
Ik ga er wel vanuit dat de Gevegt wel even goed doorknuppelt als ze zo'n sukkeltje te pakken hebben en niet steeds ophoudt na een corrigerende tik.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Ik ga er wel vanuit dat de Gevegt wel even goed doorknuppelt als ze zo'n sukkeltje te pakken hebben en niet steeds ophoudt na een corrigerende tik.
Geen knuppel nodig mijn waarde, die bewaar ik altijd voor een liefhebster.
Met 1 linkse en de andere op de rug, staat zo'n roomblanke sukkel niet snel meer op en zal een tijdje yoghurt moeten eten uit een rietje.
 

erka

Well-known member
Het voordeel is dat er bij ons veel varkens zijn om op te rijden. Dat geeft ons altijd de gelegenheid om, na een fijne kloppartij, er 1 boven het kampvuur te hangen.

In Rotterdam zijn ook veel varkens, zo hebben we gezien vanavond.
 

Miramar

Well-known member
Zeven gewonden zeggen ze. Volgens mijn kennissenkring zijn er ook minstens één dode en waarschijnlijk meer....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeven gewonden zeggen ze. Volgens mijn kennissenkring zijn er ook minstens één dode en waarschijnlijk meer....

Tsja die verhalen gaan. Ik begreep dat diegene daar alleen maar onschuldig op straat stond. Dan is waarschijnlijk domheid fataal geworden. Niet zo slim om op straat te blijven staan als politie auto’s in de fik worden gezet, politie met vuurwerk wordt bekogeld en er waarschuwingsschoten klinken.

Valt mij op dat op mijn Facebook tijdlijn enkel Dumpert filmpjes voorbij komen en geen reguliere media berichten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Maar onschuldig is wat mij betreft enkel de mensen die daar puur toevallig voorbij kwamen vanwege werk of wat dan ook.

Ook de mensen die niet zelf met vuurwerk hebben gegooid, maar puur erbij stonden hebben bijgedragen aan de voor de politie dreigende situatie. Als je ziet dat de boel escaleert, dan maak je je uit de voeten.
 

erka

Well-known member
Sukkeltje Grapperhaus heeft ook gereageerd. Het is natuurlijk allemaal schandalig en misdadig. Maar als de politie aangeeft meer mensen nodig te hebben, geeft hij niet thuis.
 

zwammy

Well-known member
Blijft ook wel bijzonder dat de enige groep die altijd aan het rellen zijn de voetbalsupporters zijn. Andere groepen worden steevast jongeren genoemd. Nu weet ik niet of de harde kern van feyenoord zo divers is voortaan maar de filmpjes op telegram lieten een ander beeld zien als wat Aboutaleb zegt.
 
Bovenaan