Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Ach, die van zondag worden ook wel vervolgd, want dat was hetzelfde als maart. Maar daar moeten we nog een maand of 9 op wachten dus
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Taghi gun je toch wel iets meer dan een griepje.
Echt hè. Ik heb er nooit zoveel problemen mee als die mafklappers elkaar afknallen. Maar zodra er onschuldigen bij betrokken worden, kunnen de straffen wat mij betreft niet hoog genoeg zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Nooit helemaal begrepen waarom het naar 0 wordt afgebouwd. Het SODM heeft altijd geadviseerd dat 10-12 miljard kuub per jaar veilig is. Als we dat nou gewoon hadden aangehouden dan was er helemaal geen probleem geweest met de hoeveelheid gas. Ik baal enorm van de bevingschades in Groningen maar iets minder drastisch had ook gekund, had waarschijnlijk weinig verschil gemaakt qua bevingen.
 

gevegt

Well-known member
Nooit helemaal begrepen waarom het naar 0 wordt afgebouwd. Het SODM heeft altijd geadviseerd dat 10-12 miljard kuub per jaar veilig is. Als we dat nou gewoon hadden aangehouden dan was er helemaal geen probleem geweest met de hoeveelheid gas. Ik baal enorm van de bevingschades in Groningen maar iets minder drastisch had ook gekund, had waarschijnlijk weinig verschil gemaakt qua bevingen.
Ben het met je eens. Komt bij dat er altijd nog contracten zijn met Duitsland.
Als ze eerlijk waren geweest hadden ze dat ook vertelt en er voor gezorgd dat de schades al waren geregeld. Dan hadden ze een veel groter draagvlak gehad.
 

ALenstra

Well-known member
Het voorval op de A2 rond misdaadverslaggever John vd Heuvel blijkt dus loos alarm te zijn. De verdachte is weer vrij gelaten.
 

zwammy

Well-known member
En een bivakmuts, cryptotelefoon en banden met taghi hebt.

Maar gelukkig is Mourad onschuldig. Het zou ook wel erg bizar zijn om een aanslag te plegen met de auto van je vader.
 

Mario

Well-known member
De beste man kwam van zijn werk begrijp ik. Schandalig dat je als hard werkende medelander zo wordt behandeld.
 
Bovenaan