Worden ze alle 3 vervolgd dus. Netjes
Echt hè. Ik heb er nooit zoveel problemen mee als die mafklappers elkaar afknallen. Maar zodra er onschuldigen bij betrokken worden, kunnen de straffen wat mij betreft niet hoog genoeg zijn.Die Taghi gun je toch wel iets meer dan een griepje.
Een Epsteintje mag ookDie Taghi gun je toch wel iets meer dan een griepje.
Ben het met je eens. Komt bij dat er altijd nog contracten zijn met Duitsland.Nooit helemaal begrepen waarom het naar 0 wordt afgebouwd. Het SODM heeft altijd geadviseerd dat 10-12 miljard kuub per jaar veilig is. Als we dat nou gewoon hadden aangehouden dan was er helemaal geen probleem geweest met de hoeveelheid gas. Ik baal enorm van de bevingschades in Groningen maar iets minder drastisch had ook gekund, had waarschijnlijk weinig verschil gemaakt qua bevingen.
Blok en Wiebes niet capabel?Als ze capabel waren geweest hadden ze natuurlijk niet in het kabinet gezeten.
Mooie verkeerde inschatting. Beetje bumperkleven bij een BN'er en je wordt direct verdacht van het plegen van een aanslag.Het voorval op de A2 rond misdaadverslaggever John vd Heuvel blijkt dus loos alarm te zijn. De verdachte is weer vrij gelaten.
Zeker als je Mourad heet.Mooie verkeerde inschatting. Beetje bumperkleven bij een BN'er en je wordt direct verdacht van het plegen van een aanslag.