Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Door die bizar hoge huren kom je niet eens aan sparen en later aan kopen toe.

Voor 1200 euro huren kun je denk ik een hypotheek betalen van circa 400 a 450K

Die 400k a 450k ga je sowieso niet redden door je wel 100% moet aflossen. Lineair zit je dan qua aflossing alleen al aan 1.100-1.250. Maar goed je kan ook (deels) voor een box 3 constructie gaan en deels aflossingvrij lenen. Als je zoveel kan lenen, dan kun je ook wel sparen met zelfs die hoge huur.
 

Ska P 187

Well-known member
Beetje Spanje effect. Straks zijn er zoveel schandalen dat je of je schouders ophaalt, het gewenste effect lijkt het wel eens of geen leven meer hebt.
SkaP(ie) dat ik ben behoor ik uiteraard tot groep 1.
 

gevegt

Well-known member
WIJ HEBBEN DE ZWAARSTE STRAFFEN TER WERELD!!!!!!! 1!1!!!!1!!!1!1!
Nog maar een keer dan, je hebt gelezen waarom deze straf er uit gekomen is?
Even voor de duidelijkheid, ik vind het ook te laag, maar ik kan de uitleg van de rechter wel begrijpen en het heeft natuurlijk niets met die idioot met een fakkel te maken.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb niet gelezen. Ik ben het met je eens dat ze tot bepaalde straffen komen, maar ik ben met voor de doodstraf dus vind elke straf te laag
 

gevegt

Well-known member
Ik heb niet gelezen. Ik ben het met je eens dat ze tot bepaalde straffen komen, maar ik ben met voor de doodstraf dus vind elke straf te laag
Bedankt voor de duidelijkheid.
Ik ga me er op dit mooie forum ook niet meer in verdiepen. Het lijkt me een stuk leuker om maar iets te roeptoeteren voor de likes die ik krijg.
 

zwammy

Well-known member
Bedankt voor de duidelijkheid.
Ik ga me er op dit mooie forum ook niet meer in verdiepen. Het lijkt me een stuk leuker om maar iets te roeptoeteren voor de likes die ik krijg.

Haha dan moet ik nog wat harder roepen als ik likes wil 😂😂

Je vond de straf te laag terwijl je het gelezen had, ik vond 'm te laag terwijl ik het niet gelezen had. Dus we waren het nog eens ook nog
 

gevegt

Well-known member
Haha dan moet ik nog wat harder roepen als ik likes wil 😂😂

Je vond de straf te laag terwijl je het gelezen had, ik vond 'm te laag terwijl ik het niet gelezen had. Dus we waren het nog eens ook nog
Waarschijnlijk ook nog om de zelfde reden.
 

zwammy

Well-known member

De Nederlandse media in 1 briefje opengereten.
 
Bovenaan