De Wolf
Well-known member
In een reactie blikt Halsema terug: „Totale flauwekul discussie. Gelukkig is het voorstel al ingetrokken. Zolang ik burgemeester ben, zit de Sint in Amsterdam op een paard.
Wat is dit Femke?
In een reactie blikt Halsema terug: „Totale flauwekul discussie. Gelukkig is het voorstel al ingetrokken. Zolang ik burgemeester ben, zit de Sint in Amsterdam op een paard.
Halsema zal wel denken: 'mijn hemel, dit is de partij waartoe ik officieel behoor. Ooit maakten we ons druk om echt belangrijke dingen'...Na Zwarte Piet nu ook paard van Sinterklaas onder vuur in Amsterdamse raad
De Amsterdamse gemeenteraad raakt maar niet uitgepraat over het Sinterklaasfeest. Na Zwarte Piet is nu ook een discussie losgebarsten over het paard van Sinterklaas.www.telegraaf.nl
Omdat het allemaal zo soepel loopt in Nederland kunnen we ons druk maken over zulke dingen.
Valt toch mee uurtarief van 140 a 150 euro, dat ze niet hebben aanbesteed en verkeerd verlengd is niet slim. Als je ziet hoeveel er externe wordt ingehuurd bij de overheid is die echt nog niet eens een druppel.GeenStijl: Onderzoekers 85% zeker: Lennart Booij (BKB) krijgt 145k per jaar voor bijbaan 'Amsterdam 750'
Cold case team Propria Cures wijst Amsterdamse burgemeester aan als verrader publieke zaakwww.geenstijl.nl
Ik vroeg me ook al af wat er zo spannend aan is.Valt toch mee uurtarief van 140 a 150 euro, dat ze niet hebben aanbesteed en verkeerd verlengd is niet slim. Als je ziet hoeveel er externe wordt ingehuurd bij de overheid is die echt nog niet eens een druppel.
Alles om Halsema te bashen.Ik vroeg me ook al af wat er zo spannend aan is.
Slecht aanbesteed natuurlijk en weinig controle op zijn activiteiten, maar dat moet de inhuurdesk regelen.Alles om Halsema te bashen.
Die Europese aanbestedingsregels zijn ook vrij belachelijk.Slecht aanbesteed natuurlijk en weinig controle op zijn activiteiten, maar dat moet de inhuurdesk regelen.
En dan nog het feit van warme stoelen die ik ook veel tegen kom.Die Europese aanbestedingsregels zijn ook vrij belachelijk.
Wat ik mij altijd afvraag is hoe komt iemand er toe om zoiets te doen.En om maar even te voorkomen dat de asielzoekersplaat gespeeld wordt. Dat maakt mij niks uit. Lees net dat bij een mogelijke straatraces in Alkmaar 2 vrouwen van 77 en 84 jaar zijn doodgereden. Daar kan ik me net zo kwaad om maken. Mogen die daders zich maar snel doodrijden tegen een boom.
Waarom loop jij dan nog vrij rond?Klein pieleke meestal
Ik heb het hier al eens eerder gezegd een zeer groot deel zit geestelijk gigantisch in de knoop door wat ze allemaal hebben meegemaakt in hun thuisland, dat zijn mensen die je niet in Nederland moet toelaten. Ze hebben een andere instelling , een andere mentaliteit en noem het allemaal maar op.Asielzoeker heeft twee medewerkers van een AZC overgoten met hete olie. Allebei ernstig gewond.
Echt, die mensen zetten zich juist in voor asielzoekers en dan doet zo'n randdebiel dit.
Deze asielzoeker graag verbranden en het as uitstrooien boven zijn herkomstland. De groeten, minderwaardig onderkruipsel. Voor hem/haar is er vast wel een andere asielzoeker die wel van goede wil is en niet volslagen mesjogge.
Kan me hier zo ongelofelijk kwaad om maken he.
Trauma wellicht.Wat ik mij altijd afvraag is hoe komt iemand er toe om zoiets te doen.
Dan moet er toch iets verkeerd zijn gegaan?