Binnenlands nieuws

De Wolf

Well-known member
In een reactie blikt Halsema terug: „Totale flauwekul discussie. Gelukkig is het voorstel al ingetrokken. Zolang ik burgemeester ben, zit de Sint in Amsterdam op een paard.

Wat is dit Femke?

421445.w1600.a1f5b10.96f37cb.q90.jpg
 

JMD

Well-known member

Omdat het allemaal zo soepel loopt in Nederland kunnen we ons druk maken over zulke dingen.
Halsema zal wel denken: 'mijn hemel, dit is de partij waartoe ik officieel behoor. Ooit maakten we ons druk om echt belangrijke dingen'...
 

Hankie

Well-known member

Maasveld

Well-known member
Valt toch mee uurtarief van 140 a 150 euro, dat ze niet hebben aanbesteed en verkeerd verlengd is niet slim. Als je ziet hoeveel er externe wordt ingehuurd bij de overheid is die echt nog niet eens een druppel.
Ik vroeg me ook al af wat er zo spannend aan is.
 

erka

Well-known member
Asielzoeker heeft twee medewerkers van een AZC overgoten met hete olie. Allebei ernstig gewond.
Echt, die mensen zetten zich juist in voor asielzoekers en dan doet zo'n randdebiel dit.

Deze asielzoeker graag verbranden en het as uitstrooien boven zijn herkomstland. De groeten, minderwaardig onderkruipsel. Voor hem/haar is er vast wel een andere asielzoeker die wel van goede wil is en niet volslagen mesjogge.

Kan me hier zo ongelofelijk kwaad om maken he.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
En om maar even te voorkomen dat de asielzoekersplaat gespeeld wordt. Dat maakt mij niks uit. Lees net dat bij een mogelijke straatraces in Alkmaar 2 vrouwen van 77 en 84 jaar zijn doodgereden. Daar kan ik me net zo kwaad om maken. Mogen die daders zich maar snel doodrijden tegen een boom.
 

gevegt

Well-known member
En om maar even te voorkomen dat de asielzoekersplaat gespeeld wordt. Dat maakt mij niks uit. Lees net dat bij een mogelijke straatraces in Alkmaar 2 vrouwen van 77 en 84 jaar zijn doodgereden. Daar kan ik me net zo kwaad om maken. Mogen die daders zich maar snel doodrijden tegen een boom.
Wat ik mij altijd afvraag is hoe komt iemand er toe om zoiets te doen.
Dan moet er toch iets verkeerd zijn gegaan?
 

BlauwVinger

Well-known member
Is er in Amsterdam al een aanvraag ingediend voor een standbeeld op de Dam ter ere van Wim Jansen die er een blauwe maandag speelde?
 

SanMark.

Well-known member
Asielzoeker heeft twee medewerkers van een AZC overgoten met hete olie. Allebei ernstig gewond.
Echt, die mensen zetten zich juist in voor asielzoekers en dan doet zo'n randdebiel dit.

Deze asielzoeker graag verbranden en het as uitstrooien boven zijn herkomstland. De groeten, minderwaardig onderkruipsel. Voor hem/haar is er vast wel een andere asielzoeker die wel van goede wil is en niet volslagen mesjogge.

Kan me hier zo ongelofelijk kwaad om maken he.
Ik heb het hier al eens eerder gezegd een zeer groot deel zit geestelijk gigantisch in de knoop door wat ze allemaal hebben meegemaakt in hun thuisland, dat zijn mensen die je niet in Nederland moet toelaten. Ze hebben een andere instelling , een andere mentaliteit en noem het allemaal maar op.

Of je een vos in een kippenhok loslaat. Vroeg of laat gaat dat gewoon verkeerd.
 
Bovenaan