zwammy
Well-known member
Dan kan erke mooi in zo’n land gaan wonen.
Of je stuurt de dader gewoon terug erheen.
Dan kan erke mooi in zo’n land gaan wonen.
Wat ik mij altijd afvraag is hoe komt iemand er toe om zoiets te doen.Nu weet ik wel dat er veel klootzakken vrij rondlopen, maar wat deze mensen hebben aangericht zou ik een apart plekje willen reserveren.
Nabestaanden willen dierbaren herbegraven na seance op begraafplaats Amersfoort
De gemeente vergoedt de kosten voor de herbegrafenis. Zes volwassenen kwamen in september bijeen op een deel van de begraafplaats waar kinderen begraven liggen.nos.nl
Haha, ik had deze vraag van je kunnen verwachten.Wat ik mij altijd afvraag is hoe komt iemand er toe om zoiets te doen.
Dan moet er toch iets verkeerd zijn gegaan?
@Satyr?Haha, ik had deze vraag van je kunnen verwachten.
Het toestemming geven is natuurlijk al een fout waarbij je vragen kunt stellen. Misschien kan een deskundige op dit forum het antwoord kan geven waarom dit soort mensen dit doen.
Zijn er nog meer leden die de occulte kant van de muziek aanbidden?
@Jamel?Zijn er nog meer leden die de occulte kant van de muziek aanbidden?
Dat is een hopeloos geval. Die draagt een beren outfit met een geschilderd gezicht en vindt Rammstein goede muziek.
Ikke niet, ik luister vrijwel nooit naar obscure black metal.
Ik ken geen landen die nog aan brandstapel doen. Steniging is misschien nog het meest wreed maar dan moet je naar Afghanistan of Iran.
Wreedheid met wreedheid behandelen gaat me ook een beetje ver. Maar de vraag is wanneer iemand zo fucked up is, ook al is het buiten zij of haar schuld om cq voor whatever reason, wat moet je er dan nog mee?Ik heb zelf in een azc gewerkt, ik wil niks goedpraten maar jij hebt geen idee wat veel van die mensen meegemaakt hebben in hun eigen land en met wat voor trauma’s die mensen te kampen hebben. Wil niet zeggen dat dat bij deze asielzoeker ook het geval was, wil ook helemaal niet zeggen dat het zijn actie ook maar een beetje rechtvaardigt, hooguit dat jouw reactie over het verbranden van deze man etc van een behoorlijke aan onnozelheid grenzende onwetendheid getuigd. Maar roep gerust zonder enige kennis van zaken de meest idiote dingen, inclusief een cynische reply op deze post.
Edit, wat me net name stoort aan de anzich wel begrijpelijke reactie van Erka is het "ze" verhaal. Ze moeten dit, ze moeten dat, maar zelf de beul met de bijl in de handen zijn, tsja dat dan weer liever niet.
Dit is niet specifiek op jou Erka, maar meer op dit soort reacties in het algemeen.
Wat heeft hij nu weer geroepen?Die Willem Engel is wel het grootste, meest ranzige stuk vuil dat de wereld heeft grootgebracht sinds vele jaren.
Wat heeft hij nu weer geroepen?
Ik laat het aan Erka over om een passende straf te verzinnen.
Volgens Rapper K.A.F.K.A interpreteren we het allemaal verkeerd.Die Willem Engel is wel het grootste, meest ranzige stuk vuil dat de wereld heeft grootgebracht sinds vele jaren.