Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
I know. Dat hoeft het OM ( en vaak mag het niet ) niet eens te doen. Op het moment dat ze iemand vervolgen dan is het wel vrij spel voor de media wat betreft niet-volledige namen en 'balkjes'...geenstijl soms niet eens balkjes. En de arrestatiebevellen vanuit Spanje die zijn wel degelijk gestuurd.

Spanje heeft gewoon om uitlevering gevraagd? Dan is dit wel een schandalige uitkomst.

U.G.

Well-known member
Spanje heeft gewoon om uitlevering gevraagd? Dan is dit wel een schandalige uitkomst.

Spanje heeft gevraagd om de verdachten te arresteren in NL, vanwege het vluchtgevaar. Ze hebben nooit om uitlevereing gevraagd, toen dat steeds langer uitbleef kon je weten dat de zaak hier ging voorkomen.

zwammy

Well-known member

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had vanaf het eerste bericht wat ik op LinkedIn voorbij zag komen al een wat vreemd gevoel bij deze man. Zat net zijn LinkedIn profiel te bekijken, maar hier is inderdaad wat mee.

Geenstijl is ook aan het graven: https://www.geenstijl.nl/5160332/ji...2-KfTCxEudSZHmtSus3KETI97aJ3ZFyrAVGWPwS0-5J1A

Die Pauw uitzending staat mij inmiddels wel bij in combinatie met die naam van dat toenmalige kantoor. Die heb ik destijds ook gegoogled, omdat hij een wat louche indruk maakte.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Ook weinig van meegekregen eigenlijk buiten dat het natuurlijk een naar bericht was, maar wat een mafklapper is die vader joh. Hoop dat ze die kinderen tegen hem in bescherming kunnen nemen.

zwammy

Well-known member

Pff, je zou maar gebeld worden door de bso. Dan word je ook gek hoor. Tenminste als je geen Paul Brink heet dan.

Batigoal

Well-known member
Het gaat weer lekker hier in Ridderkerk. Vannacht is een man met een machete (!) neergestoken door 3 jongeren van 16 t/m 18 jaar nadat hij ze aansprak omdat ze auto's aan het vernielen waren. En zojuist is even verderop in Beverwaard een jonge knul neergestoken. Gereanimeerd, maar er gaan nu al berichten dat hij het niet gered heeft. Op dit moment zijn ze met ME'ers en politie te paard heel Beverwaard en Bolnes ondersteboven aan het halen naar de daders.

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Het gaat weer lekker hier in Ridderkerk. Vannacht is een man met een machete (!) neergestoken door 3 jongeren van 16 t/m 18 jaar nadat hij ze aansprak omdat ze auto's aan het vernielen waren. En zojuist is hier even verderop een jonge knul neergestoken. Gereanimeerd, maar er gaan nu al berichten dat hij het niet gered heeft. Op dit moment zijn ze met ME'ers en politie te paard heel Beverwaard en Bolnes ondersteboven aan het halen naar de daders.
Overleden lees ik net.

Miramar

Well-known member
Groepen bij elkaar zetten begint zich uit te betalen in wijken waar Jan politiepet allang niet meer durft te komen. Wanbeleid van regeringen vanaf de jaren 60 tot nu.

Bovenaan