Ja. Ik vind het echt prachtig dat die vader er zo in kan staan. Laat ik het zo zeggen: als iedereen net als deze man in staat zou zijn om compassie te tonen naar de ander, zou de wereld dan niet veel leuker zijn dan als iedereen vol met gevoelens van wraak en boosheid rondloopt?Vind je dat echt?
Waarom is het schandalig dat hij de gedachtengang van zijn kind volgt?Goed, ik zou er anders instaan als mijn dochter een gebroken kaak, gebroken neus en een paar tanden mist. Dan maar geen compassie.
Nee, kan je echt helemaal niet volgen bij dit verhaal en vind die vader schandalig reageren.
Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat er types als Willem Engel zijn, maar toch zijn ze er.Omdat ik mij niet voor kan stellen dat als zo'n meiske helemaal kapot geslagen is ze dan zegt ik vind het helemaal niet erg dat ik in elkaar geslagen word maar wat vervelend dat ik 2 propjes in mijn neus zitten.
Ik krijg er in ieder geval een heel vervelend onderbuikgevoel van.
Deze mensen! ❤️
Laat ik het zo zeggen: nu mijn dochter 25 is ben ik het helemaal met je eens.Ja. Ik vind het echt prachtig dat die vader er zo in kan staan. Laat ik het zo zeggen: als iedereen net als deze man in staat zou zijn om compassie te tonen naar de ander, zou de wereld dan niet veel leuker zijn dan als iedereen vol met gevoelens van wraak en boosheid rondloopt?
Ik snap die emotie ook echt wel. Zou ik ook hebben, denk ik.Laat ik het zo zeggen: nu mijn dochter 25 is ben ik het helemaal met je eens.
Toen ze 16 was en mij vertelde dat ze op meisjes viel en we er heel normaal over spraken en dat ze een weekend later grote ruzie kreeg met een meisje die totaal gek werd en een paar vriendjes optrommelde, ze mij in paniek belde omdat ze dat meisje klappen had gegeven en naar buiten vluchtte in een stad die ze niet kende ben ik in de auto gestapt om haar te redden met in het achterhoofd die vriendjes totaal in elkaar te rammen.
Ik heb begrepen dat het initiatief afkomstig is van het Spaanse OM. Die willen blijkbaar hun belastinggeld niet verspillen hieraan. Maar ik las een paar dagen eerder dat die jochies een gerenommeerde advocatenbureau hadden ingeschakeld. Dus het zou niet gek klinken als het om rijkeluisjochies gaat wiens ouders nogal wat invloed hebben.Hmm, gelukkig zou het niet zo zijn dat ouders toevallig een rechter kennen omdat de rechters hier zo objectief zijn.
Ik heb begrepen dat het initiatief afkomstig is van het Spaanse OM. Die willen blijkbaar hun belastinggeld niet verspillen hieraan. Maar ik las een paar dagen eerder dat die jochies een gerenommeerde advocatenbureau hadden ingeschakeld. Dus het zou niet gek klinken als het om rijkeluisjochies gaat wiens ouders nogal wat invloed hebben.
De daders waren volgens het Amsterdamse raadslid Vroege weer witte jongers met een vissersachtergrond...
Dat namen buiten de media zouden worden gehouden is sowieso natuurlijk altijd het doel van OM. Normaal gesproken lekt het vaak alsnog uit. Daar kan je niet direct iets achter gaan zoeken.