Binnenlands nieuws

Maasveld

Well-known member
Korte samenvatting?
Keek op geenstijl, zoals gevegt dan altijd zegt ‘korter’. Christus, schrijf een boek, wat een lang verhaal.
De man zit/zat in de financiële wereld, werd aangeklaagd voor witwassen en vond het schijnbaar nodig om een blaffer met geluidsdemper "als bescherming" in huis te hebben.

JMD

Well-known member
De man zit/zat in de financiële wereld, werd aangeklaagd voor witwassen en vond het schijnbaar nodig om een blaffer met geluidsdemper "als bescherming" in huis te hebben.
En je vergeet nog dat hij een gezin in Heiloo afgeperst en bedreigd heeft.

JMD

Well-known member
Mooi. 1 van de ouders advocaat zie ik al. Benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.
Nee, dat klopte dus niet.

De desbetreffende jongens worden overigens beveiligd. Opvallend dat die 9 wel beveiligd kunnen worden en bv Johan Derksen niet. Die gaf gisteravond aan dat hij bedreigd werd, daar van op de hoogte gesteld werd door het OM, maar die gaf aan geen beveiliging te kunnen geven omdat ze daar de mankracht niet voor hebben.

ALenstra

Well-known member
Het OM in Nederland is helemaal klaar met de berichtgeving op social media wat betreft de kopschoppers van Mallorca.

Batigoal

Well-known member
Er waren ook alweer verkeerde adresgegevens online gezet.

En dan straks met zijn allen gaan janken als de straf wat lager uitvalt dan gehoopt.

zwammy

Well-known member
Ach ja, wanneer daders en slachtoffers verwisseld worden kan dat wel eens gebeuren. Als je kan vluchten, kun je ook wel tegen een heksenjacht kunnen. Moeten nadenken voordat je in het vliegtuig stapt nadat je iemand doodtrapt.

zwammy

Well-known member

Jan heeft weer eens gelijk, lees dit maar eens ipv de schuld weer eens aan geenstijl te geven.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
De straf gaat sowieso tegenvallen. Wat Jan ook schrijft, die moord squad die heeft uitgebreid de tijd gehad om de verhalen op elkaar af te stemmen. De enige redding kan nog zijn dat die camerabeelden uit Mallorca echt goed zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat die in precisie laten zien wie welke klap heeft uitgedeeld. Laat zo'n moord squad dan maar met de billen blood gaan en maatschappelijk een zuchtje tegenwind krijgen.

Abubakari

Well-known member
Jij houdt niet van lange artikelen?
Hangt er vanaf waar het over gaat en het geenstijl toontje hangt me erg snel de strot uit.
Ah, dan had ik de essentie er dus uitgehaald, dacht dat er later in het stuk misschien nog meer geopenbaard werd.

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso is het altijd lastig aan te tonen wie in zo'n geval wat gedaan heeft.

Het feit dat ze gevlucht zijn, zich in die twee weken niet hebben gemeld lijkt ook aan te geven dat ze het spelletje maximaal gaan uitspelen. Dat spelletje werkt voor de rechter bijna altijd. Alleen met die scooter types die iemand in Arnhem in een vluchtpoging iemand doodreden werkte dat naar elkaar wijzen niet.

zwammy

Well-known member
Benieuwd of de beerput open gaat en of we weten welke invloedrijke ouders er betrokken zijn. Of dat het inderdaad een land aan het worden is waar we jarenlang om gelachen hebben dat dit hier nooit zou gebeuren.

Max

Administrator
Forumleiding
Benieuwd of de beerput open gaat en of we weten welke invloedrijke ouders er betrokken zijn. Of dat het inderdaad een land aan het worden is waar we jarenlang om gelachen hebben dat dit hier nooit zou gebeuren.

Ik geloof niet dat GeenStijl nu gaat stoppen met graven. Die beerput gaat echt wel open nu.

Bovenaan