Abubakari
Well-known member
Korte samenvatting?
Keek op geenstijl, zoals gevegt dan altijd zegt ‘korter’. Christus, schrijf een boek, wat een lang verhaal.
Korte samenvatting?
Jij houdt niet van lange artikelen?Korte samenvatting?
Keek op geenstijl, zoals gevegt dan altijd zegt ‘korter’. Christus, schrijf een boek, wat een lang verhaal.
De man zit/zat in de financiële wereld, werd aangeklaagd voor witwassen en vond het schijnbaar nodig om een blaffer met geluidsdemper "als bescherming" in huis te hebben.Korte samenvatting?
En je vergeet nog dat hij een gezin in Heiloo afgeperst en bedreigd heeft.De man zit/zat in de financiële wereld, werd aangeklaagd voor witwassen en vond het schijnbaar nodig om een blaffer met geluidsdemper "als bescherming" in huis te hebben.
Nee, dat klopte dus niet.Mooi. 1 van de ouders advocaat zie ik al. Benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.
Alsof dat sowieso al niet gebeurt.als de straf wat lager uitvalt dan gehoopt.
Hangt er vanaf waar het over gaat en het geenstijl toontje hangt me erg snel de strot uit.Jij houdt niet van lange artikelen?
Ah, dan had ik de essentie er dus uitgehaald, dacht dat er later in het stuk misschien nog meer geopenbaard werd.De man zit/zat in de financiële wereld, werd aangeklaagd voor witwassen en vond het schijnbaar nodig om een blaffer met geluidsdemper "als bescherming" in huis te hebben.
Sowieso is het altijd lastig aan te tonen wie in zo'n geval wat gedaan heeft.
Benieuwd of de beerput open gaat en of we weten welke invloedrijke ouders er betrokken zijn. Of dat het inderdaad een land aan het worden is waar we jarenlang om gelachen hebben dat dit hier nooit zou gebeuren.