Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Nijman zat net bij bnr. Verwoorde het duidelijk wat heel veel mensen denken. Moet zeggen dat geenstijl de laatste keer weer goed bezig is

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens de Officier van Justitie is er niet voldoende concreet bewijs wat naar de moord squad leidt om ze eens van hun bedjes te lichten. Dan vraag ik mij toch af hoe ze ooit mensen normaal gesproken vroegtijdig van hun bed lichten. Waarom zit toch jochie van 14 die Frederique heeft mishandeld wel binnen no time voor twee weken vast?

Max

Administrator
Forumleiding
De overhoring kan gaan plaatsvinden. De eerste verdachte is na drie weken al gearresteerd. Als mijn vrouw na drie weken zelfstudie een wiskunde B toets kan halen op VWO 6 niveau, dan moet een verhaaltje instuderen in drie weken tijd ook nog wel lukken. Zeker als paps en mams een paar goede bijles leraren hebben geregeld.

• Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Nou nou, 11 getuigen en 8 aanklachten van mishandelingen. Ook allemaal Nederlanders. Het filmpje bleek trouwens niet de man te zijn geweest die ze doodgetrapt hebben maar een ander slachtoffer.

Goed, voor de mensen die kwaken waarom niemand ingrijpt en dat dit schandalig is, kijk wat er gebeurt is met Hoefdraad, die greep ook in.

Max

Administrator
Forumleiding
In een café in Amsterdam grepen ze in vorige week toen iemand wilde gaan schieten en dat liep wel goed af.

zwammy

Well-known member
En dan is het ook nog de enige Marokkaan van de groep die ze oppakken, dan toch een racistisch land blijkbaar.

• Leuk
Waarderingen: Max

Maasveld

Well-known member
En dan is het ook nog de enige Marokkaan van de groep die ze oppakken, dan toch een racistisch land blijkbaar.
Ze hadden voor de vorm inderdaad beter ook nog een 'normale Hollandse blonde jongen' kunnen oppakken. Dit is natuurlijk koren op de molen van de deugers.

U.G.

Well-known member
De overhoring kan gaan plaatsvinden. De eerste verdachte is na drie weken al gearresteerd. Als mijn vrouw na drie weken zelfstudie een wiskunde B toets kan halen op VWO 6 niveau, dan moet een verhaaltje instuderen in drie weken tijd ook nog wel lukken. Zeker als paps en mams een paar goede bijles leraren hebben geregeld.

Deze zaak is qua berichtgeving een beetje troebel, maar qua zaak is dit toch geen Sherlock-zaak ? Ik bedoel aangevers, beelden en getuigen, en thats it. Geen organisatie met telefoontaps en informanten. Misschien dat het vertalen nog wat tijd kost, maar in zo'n prioritair geval moet dat ook snel kunnen.

Heldere beeldem zouden een mooie uitgangspunt voor de politie zijn anders wordt dit idd een juridisch schaakspel, met mensen 'aan de andere kant' die dit kunnen uitspelen. Zo was er ooit een behoorlijk identieke kopschoppers-zaak op een kermis in Groesbeek, ook met daders met een dikke portemonnee. In hoger beroep allemaal vrijgesproken !

@Ska P 187 Waarschijnlijk is de mocro dan ook de hoofdverdachte volgens de beelden en getuigen he. En anders kan z'n verdediging alsnog de racismekaart helemaal uitspelen als een motherfucker.

Max

Administrator
Forumleiding
Deze zaak is qua berichtgeving een beetje troebel, maar qua zaak is dit toch geen Sherlock-zaak ? Ik bedoel aangevers, beelden en getuigen, en thats it. Geen organisatie met telefoontaps en informanten. Misschien dat het vertalen nog wat tijd kost, maar in zo'n prioritair geval moet dat ook snel kunnen.

Heldere beeldem zouden een mooie uitgangspunt voor de politie zijn anders wordt dit idd een juridisch schaakspel, met mensen 'aan de andere kant' die dit kunnen uitspelen. Zo was er ooit een behoorlijk identieke kopschoppers-zaak op een kermis in Groesbeek, ook met daders met een dikke portemonnee. In hoger beroep allemaal vrijgesproken !

@Ska P 187 Waarschijnlijk is de mocro dan ook de hoofdverdachte volgens de beelden en getuigen he. En anders kan z'n verdediging alsnog de racismekaart helemaal uitspelen als een motherfucker.

Deze zaak lijkt mij heel eenvoudig. Ze weten dat er twaalf mannen plotsklaps een dag eerder zijn teruggevlogen naar Nederland. Veel simpeler om de daders in beeld te krijgen is er niet. In dat Spaanse dossier staan de namen niet anders gespeld. Ik zie echt niet in waarom men hier drie weken wacht met bedje lichten en in andere zaken sneller handelt.

Maar goed, als ze elkaar blijven aanwijzen, dan zijn ze er wel zeker van dat ze tot in den lengte der jaren allemaal met naam en toenaam op Geenstijl voorbij gaan komen. Dan moeten ze het echt van hun eigen kringen hebben qua gunning van werk en opleiding.

Ska P 187

Well-known member

Samen uit, samen thuis. Ik weet niet, maar dit lijkt wel op een ouderwets staaltje klasse justitie. Heb er niet zo'n lekker onderbuikgevoel bij, maar wie weet.

• Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Mooi ook dat de telegraaf de antisemitische kant van vader ook laten zien en niet alleen het jankverhaal.

Oh nee, toch niet.

Max

Administrator
Forumleiding
Nu hebben ze ook Hein opgepakt. Ongetwijfeld net zo’n lieve jongen. Volgens zijn eerdere verklaring was hij er niet bij, maar kennelijk is zijn zool toch op het hoofd van Carlo terecht gekomen. Kijken of paps of mams ook nog hun visie gaan delen.

Sanil die wordt inmiddels ook verdacht van het planten van het mishandelen van Carlo.

Bovenaan