De chef van BNR stuurde ook een tweet in dat hij het in deze met GS eens is...Nijman zat net bij bnr. Verwoorde het duidelijk wat heel veel mensen denken. Moet zeggen dat geenstijl de laatste keer weer goed bezig is
Lijkt me geen graadmeter met mensenlevens.In een café in Amsterdam grepen ze in vorige week toen iemand wilde gaan schieten en dat liep wel goed af.
Ze hadden voor de vorm inderdaad beter ook nog een 'normale Hollandse blonde jongen' kunnen oppakken. Dit is natuurlijk koren op de molen van de deugers.En dan is het ook nog de enige Marokkaan van de groep die ze oppakken, dan toch een racistisch land blijkbaar.
De overhoring kan gaan plaatsvinden. De eerste verdachte is na drie weken al gearresteerd. Als mijn vrouw na drie weken zelfstudie een wiskunde B toets kan halen op VWO 6 niveau, dan moet een verhaaltje instuderen in drie weken tijd ook nog wel lukken. Zeker als paps en mams een paar goede bijles leraren hebben geregeld.
Deze zaak is qua berichtgeving een beetje troebel, maar qua zaak is dit toch geen Sherlock-zaak ? Ik bedoel aangevers, beelden en getuigen, en thats it. Geen organisatie met telefoontaps en informanten. Misschien dat het vertalen nog wat tijd kost, maar in zo'n prioritair geval moet dat ook snel kunnen.
Heldere beeldem zouden een mooie uitgangspunt voor de politie zijn anders wordt dit idd een juridisch schaakspel, met mensen 'aan de andere kant' die dit kunnen uitspelen. Zo was er ooit een behoorlijk identieke kopschoppers-zaak op een kermis in Groesbeek, ook met daders met een dikke portemonnee. In hoger beroep allemaal vrijgesproken !
@Ska P 187 Waarschijnlijk is de mocro dan ook de hoofdverdachte volgens de beelden en getuigen he. En anders kan z'n verdediging alsnog de racismekaart helemaal uitspelen als een motherfucker.
@Ska P 187 Waarschijnlijk is de mocro dan ook de hoofdverdachte volgens de beelden en getuigen he. En anders kan z'n verdediging alsnog de racismekaart helemaal uitspelen als een motherfucker.