Eef de Kip
Well-known member
‘Op dit moment schijnen er berichten rond te gaan met oprechte excuses",
ik moet er bijna om lachen.
Tweet is blijkbaar verwijderd. Was een tweet van de Zeeuwse afdeling van FvD. Iets in de zin van "Goed dat de jongeren in Urk zich uitspreken tegen medische apartheid. De actie is wellicht wat smakeloos, maar het gaat om de inhoud".Weggehaald?
Toch niet door hem zelf mag ik hopen?Tweet is blijkbaar verwijderd. Was een tweet van de Zeeuwse afdeling van FvD. Iets in de zin van "Goed dat de jongeren in Urk zich uitspreken tegen medische apartheid. De actie is wellicht wat smakeloos, maar het gaat om de inhoud".
Inderdaad ook de gemeente 'keurt het af'. Dat hele dorp is ziek en niemand durft er iets tegen te ondernemen. Politie gedoogd alles wat die leeghoofden doen, anders hebben ze zelf een probleem in die hechte commune. Iedereen kent iedereen en is familie van elkaar. Een groot probleem. Begreep dat Derksen het aan Wit Rusland wil schenken.‘Op dit moment schijnen er berichten rond te gaan met oprechte excuses",
.Ik zou Urk afbreken en de bewoners spreiden over Groenland, zodat de inteelt en de groepsdruk stopt. Ook kunnen burgemeester en politie de jongeren dan niet langer beschermen.
Lol. KLM wil duurzamer worden. Gaan ze dan minder vliegen? Gaan ze schonere vliegtuigen gebruiken? Gaan ze overstappen op andere vormen van energie?
Nee, ze willen vleesmaaltijden afschaffen.
Waarom zouden ze de tent daar moeten sluiten?Gaat weer lekker met Vindicat daar in Grunn. Ben benieuwd wanneer ze de tent daar nou eens sluiten, ongelooflijk met welk wangedrag zij steeds wegkomen...
Ben benieuwd naar de visie van @erka hierop.
Gaat weer lekker met Vindicat daar in Grunn. Ben benieuwd wanneer ze de tent daar nou eens sluiten, ongelooflijk met welk wangedrag zij steeds wegkomen...
Ben benieuwd naar de visie van @erka hierop.
Het lijkt me niet dat als je ooit bij Vindicat zat dat je dan geen burgemeester (of politicus of wat dan ook) meer kan worden, maar er mag wel verwacht worden van een politicus dat je je persoonlijke voorkeuren laat varen als je op zo'n hoge positie zit.Ja, dat werkt aardig door. Onbegrijpelijk dat ze een ex-Vindicatter überhaupt burgemeester maken.
Baudet heeft gelijk!Het lijkt me niet dat als je ooit bij Vindicat zat dat je dan geen burgemeester (of politicus of wat dan ook) meer kan worden, maar er mag wel verwacht worden van een politicus dat je je persoonlijke voorkeuren laat varen als je op zo'n hoge positie zit.