Eef de Kip
Well-known member
Ik heb wel de indruk dat de stijgende energieprijs het nieuwe Corona is, je wordt er de godganse dag mee doodgegooid.maar als ik de onheilspellende berichten lees
Ik heb wel de indruk dat de stijgende energieprijs het nieuwe Corona is, je wordt er de godganse dag mee doodgegooid.maar als ik de onheilspellende berichten lees
50% zag ik gisteravondTsja, 30% belasting. Maar goed, in Congo hebben ze geen stroom dus wat klagen we nu
Ik betaal de komende 3 jaar 0,89 per m3 gas, het wordt nu al aangeboden voor 1,40 per m3.Ik vind het wel tamelijk bizar hoe die prijzen nu sky high gaan.
Jep zag het ook. Maar goed, hoekstra gaat er naar kijken dus het zal weer op de middeninkomens neer komen.50% zag ik gisteravond
Maar dan heb je toch geen variabel tarief meer? Maar een vast contract voor een jaar?
Ik heb dezelfde mail gekregen... Alleen is het voor mij juni dat het verandert...Ik krijg net een mail van Eneco dat ik met mijn variabele tarief nog geen last hiervan heb. Sinds de jaarnota in september ligt het tarief weer een jaar vast.
Ja, en dat is omdat je eerst een bepaalde periode niet kon switchen (ik meen dat ik er eerst 3 jaar aan vast zat, en sindsdien op deze manier)Schijnbaar een contract voor onbepaalde tijd waarbij het tarief dus maar een keer per jaar wijzigt. Het variabele zit hem kennelijk dus enkel in dat ik ieder moment kan switchen.
Dus eerst heel de zorg uitkleden en dan komen met het advies om kinderen een griepprik te geven 😅. Hoeveel fuck ups kan iemand eigenlijk in 10 jaar maken.