Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Ik krijg net een mail van Eneco dat ik met mijn variabele tarief nog geen last hiervan heb. Sinds de jaarnota in september ligt het tarief weer een jaar vast.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar dan heb je toch geen variabel tarief meer? Maar een vast contract voor een jaar?

Schijnbaar een contract voor onbepaalde tijd waarbij het tarief dus maar een keer per jaar wijzigt. Het variabele zit hem kennelijk dus enkel in dat ik ieder moment kan switchen.
 

zwammy

Well-known member
Ach mijn hypotheek is zo schandalig laag dat ik me nog echt geen zorgen hoef te maken om een stijging van een paar honderd euro, dat scheelt dan weer wat.
 

JMD

Well-known member
Ik krijg net een mail van Eneco dat ik met mijn variabele tarief nog geen last hiervan heb. Sinds de jaarnota in september ligt het tarief weer een jaar vast.
Ik heb dezelfde mail gekregen... :) Alleen is het voor mij juni dat het verandert...
 

JMD

Well-known member
Schijnbaar een contract voor onbepaalde tijd waarbij het tarief dus maar een keer per jaar wijzigt. Het variabele zit hem kennelijk dus enkel in dat ik ieder moment kan switchen.
Ja, en dat is omdat je eerst een bepaalde periode niet kon switchen (ik meen dat ik er eerst 3 jaar aan vast zat, en sindsdien op deze manier)
 

zwammy

Well-known member
Dus eerst heel de zorg uitkleden en dan komen met het advies om kinderen een griepprik te geven 😅. Hoeveel fuck ups kan iemand eigenlijk in 10 jaar maken.
 

Joost

Well-known member
Dus eerst heel de zorg uitkleden en dan komen met het advies om kinderen een griepprik te geven 😅. Hoeveel fuck ups kan iemand eigenlijk in 10 jaar maken.

Wat is er eigenlijk mis mee om kinderen ziek te laten worden? In mijn ogen is dat heel gezond.
 

zwammy

Well-known member
Dat is het ook. Maar omdat ze al 10 jaar aan het bezuinigen zijn hebben ze bij een griepgolf weer te weinig bedden beschikbaar. Maar goed, veel plezier voor wie het doen, die van mij krijgen maar gewoon de griep.
 

JMD

Well-known member
Dus eerst mochten we corona niet met griep vergelijken, want het was een verschil. En nu gaan ze de griep gebruiken om zo meteen nieuwe lockdowns te rechtvaardigen (omdat de IC's vol liggen)... Terwijl de oorzaak idd heel ergens anders ligt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Griep kan er toch ook voor zorgen dat er mensen op de IC's terecht komen? Dat samen met de vele coronapatiënten die op de IC's liggen zorgt er voor dat ze dus ook hier naar moeten kijken.
 
Bovenaan