Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Die worden neem ik aan gewoon om zeven uur ‘s ochtends bij paps en mams van het bedje gelicht?

U.G.

Well-known member
Geen interesse. Mocht iemand wel gekeken hebben ben ik wel nieuwsgierig of de daders laf van achteren hebben aangevallen of dat er daadwerkelijk nog iets van woorden zijn gewisseld en de daders toen laf zijn gaan schoppen en slaan.

Daarvoor zou je de beelden van de beveiligingscamera's moeten hebben. Ik dacht namelijk dat het die beelden betrof.

Hier staat degene die de fatale trap uitdeelt wel op beeld, gefilmd door iemand die met z'n telefoon beter de guardia had kunnen bellen ( die hoogstwaarschijnlijk daar niet te ver vandaan stonden te patrouileren ) ipv als een faggot al filmend ' waat da fuck' staan te roepen terwijl iemand wordt doodgetrapt.

BlauwVinger

Well-known member
Curieus dat het CIDI Feyenoord een 'mea culpa' meent af te moeten dwingen ..... 'wij graag zien dat de directie van Feyenoord excuses aanbiedt aan eenieder die gekwetst is door deze afbeelding'.

Feyenoord hoeft zich niet aangesproken te voelen om als zondebok te fungeren voor een dubieuze, als antisemitisch ervaren, muurschildering. De club zou een statement af kunnen leggen door er volledig het zwijgen toe te doen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja dat is inderdaad bijzonder. Als Feyenoord hier excuses voor zou aanbieden, dan zou Feyenoord zich verantwoordelijk maken voor al het idiote gedrag van dit soort tokkies.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja dat is inderdaad bijzonder. Als Feyenoord hier excuses voor zou aanbieden, dan zou Feyenoord zich verantwoordelijk maken voor al het idiote gedrag van dit soort tokkies.
Nou, ik vind dat er vanuit de supportersvereniging wel een veel harder geluid mag komen tegen dit soort praktijken.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, ik vind dat er vanuit de supportersvereniging wel een veel harder geluid mag komen tegen dit soort praktijken.

Je mag je er zeker tegen uitspreken. Maar je excuses voor iets aanbieden is jezelf ergens voor verantwoordelijk maken. Ik volg de supportersvereniging niet, maar die hebben zich er niet tegen uitgesproken? Kunnen ze inderdaad beter wel doen. Dat is echter totaal iets anders als ergens je excuses voor aanbieden.

Max

Administrator
Forumleiding
De supportersvereniging idd wel, maar niet vanuit de club lijkt me.

De club heeft aangegeven te kijken of ze de verantwoordelijken een stadionverbod kunnen opleggen. Ik neem echter aan dat de daders nooit gepakt zullen worden. Zijn altijd van die anonieme helden.

Max

Administrator
Forumleiding
Nope. Een korte reactie van de voorzitter in het AD op dat spandoek. Niets over de muurschildering.

Probleem is wel dat het AD toen contact heeft gelegd en nu de voorzitter wellicht op vakantie is of niet is gebeld.

Wel een breed probleem aan het worden dat men het ok vindt om voor van alles en nogwat de holocaust erbij te halen. De wappies beweren dat er inmiddels 70 vernietigingskampen in Nederland staan en ze lopen te protesteren in de kledij waarin Berghuis stond afgebeeld. De Marokkanen vergelijken hun positie in de maatschappij ook wel met die van de Joden in de oorlog.

zwammy

Well-known member
Wel vervelend dat die 'jongeren' die een 14 jarig meisje het ziekenhuis in sloegen omdat ze niet wisten of het een jongen of een meisje was niet in de gaten hadden dat ze in Amstelveen stonden en niet in Budapest 😔

JMD

Well-known member
Wel vervelend dat die 'jongeren' die een 14 jarig meisje het ziekenhuis in sloegen omdat ze niet wisten of het een jongen of een meisje was niet in de gaten hadden dat ze in Amstelveen stonden en niet in Budapest 😔
De daders waren volgens het Amsterdamse raadslid Vroege weer witte jongers met een vissersachtergrond... ;)

Bovenaan