Geen interesse. Mocht iemand wel gekeken hebben ben ik wel nieuwsgierig of de daders laf van achteren hebben aangevallen of dat er daadwerkelijk nog iets van woorden zijn gewisseld en de daders toen laf zijn gaan schoppen en slaan.
Lijkt me wel een stuk makkelijker dan oeverloos onderhandelen.Die worden neem ik aan gewoon om zeven uur ‘s ochtends bij paps en mams van het bedje gelicht?
Nou, ik vind dat er vanuit de supportersvereniging wel een veel harder geluid mag komen tegen dit soort praktijken.Ja dat is inderdaad bijzonder. Als Feyenoord hier excuses voor zou aanbieden, dan zou Feyenoord zich verantwoordelijk maken voor al het idiote gedrag van dit soort tokkies.
De supportersvereniging idd wel, maar niet vanuit de club lijkt me.Nou, ik vind dat er vanuit de supportersvereniging wel een veel harder geluid mag komen tegen dit soort praktijken.
Nou, ik vind dat er vanuit de supportersvereniging wel een veel harder geluid mag komen tegen dit soort praktijken.
De supportersvereniging idd wel, maar niet vanuit de club lijkt me.
Nope. Een korte reactie van de voorzitter in het AD op dat spandoek. Niets over de muurschildering.Ik volg de supportersvereniging niet, maar die hebben zich er niet tegen uitgesproken?
Nope. Een korte reactie van de voorzitter in het AD op dat spandoek. Niets over de muurschildering.
De daders waren volgens het Amsterdamse raadslid Vroege weer witte jongers met een vissersachtergrond...Wel vervelend dat die 'jongeren' die een 14 jarig meisje het ziekenhuis in sloegen omdat ze niet wisten of het een jongen of een meisje was niet in de gaten hadden dat ze in Amstelveen stonden en niet in Budapest 😔