Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Ik was Praag eigenlijk al een beetje vergeten. Dat was ook verschrikkelijk.

JMD

Well-known member

Als dit waar is (en ik zou niet weten waarom die agent niet de waarheid spreekt) dan is dit toch schandalig? ZO'n man (die chauffeur dus) had toch allang opgepakt moeten zijn wegens continu gevaar op de weg?

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, ik denk ook niet dat politie wilde dat hij vrij rond zou kunnen lopen. Als justitie hem dan niet voldoende aanpakt, dan snap ik op zich dat je liever die gek met een auto tegenhoudt. Hoe bizar het mag klinken.

zwammy

Well-known member
Toch bijzonder dat we de voor, achternaam en foto van het slachtoffer hebben. En van de daders enkel een advocaat die aangeeft dat de zaak best in Nederland voor gezeten kan worden aangezien slachtoffer en daders beiden hier vandaan komen. Ik vond die tijd dat slachtoffers beschermd werden altijd wel een stuk fijner.

Max

Administrator
Forumleiding
Slachtoffer komt uit Waddinxveen, dus dan zal dat wel de Feyenoorder zijn. Maar ik weet niet waar De Telegraaf zich precies op baseert. Ik begreep dat dat tuig op basis van de camera’s gewoon vanuit het niets zijn gaan moorden. Wat ze er verder eigenlijk bijhalen en of die moordenaars zwart, wit of groen zijn doet er verder niet toe.

U.G.

Well-known member
Slachtoffer komt uit Waddinxveen, dus dan zal dat wel de Feyenoorder zijn. Maar ik weet niet waar De Telegraaf zich precies op baseert. Ik begreep dat dat tuig op basis van de camera’s gewoon vanuit het niets zijn gaan moorden. Wat ze er verder eigenlijk bijhalen en of die moordenaars zwart, wit of groen zijn doet er verder niet toe.

Simpel. Als bijvoorbeeld de jongen die achterbleef met de sleutel een Marokkaanse achtergrond had gehad( waar geenstijl bijv. alvast al van uit ging ) dan spraken ze in Spanje dus ( media en politie ) over een Marokkaanse jongen uit Nederland. Gegarandeerd.

Catalaanse bajessen vallen wel redelijk mee, al zeker in vergelijking met Zuid Spanje. Toch zal de Spaanse justitie hier vast wel een voorbeeld gaan willen stellen, dus wat dat betreft wel slim van die advocaat. Er schijnt vaker shit te zijn in dat uitgaansgebiedje daar.

Max

Administrator
Forumleiding
Simpel. Als bijvoorbeeld de jongen die achterbleef met de sleutel een Marokkaanse achtergrond had gehad( waar geenstijl bijv. alvast al van uit ging ) dan spraken ze in Spanje dus ( media en politie ) over een Marokkaanse jongen uit Nederland. Gegarandeerd.

Catalaanse bajessen vallen wel redelijk mee, al zeker in vergelijking met Zuid Spanje. Toch zal de Spaanse justitie hier vast wel een voorbeeld gaan willen stellen, dus wat dat betreft wel slim van die advocaat. Er schijnt vaker shit te zijn in dat uitgaansgebiedje daar.

Daar heb je gelijk in. Blijkt dus ook gewoon om Arische sportschooltypes te gaan. Wat ik zeg, tuig die tot dit soort shit in staat is horen niet los rond te lopen op straat. Zou fijn als de Spaanse justitie een voorbeeld gaat stellen. Al mag de Nederlandse justitie ook wel een keer een voorbeeld gaan stellen.

Volgens Oranje Zomer (Veronica Inside) bleek het overigens een Ajax fan te zijn voor wat het waard is. Die onzin moet je er helemaal niet bijhalen. Ik heb in de duinen bij Den Haag samen met een vriend die voor Ajax is vanuit het niets een klap op mijn kaak gehad omdat wij voor FC Utrecht zouden zijn. Voor mij waren dat gewoon enorme tokkies. Gelukkig konden wij snel ons uit de benen maken en liepen we daarna met wat goede Hagenezen vervolgens veilig terug naar de camping.

JMD

Well-known member
Speelt dat Ajax - Feyenoord nog steeds zo erg aan de Spaanse costa's? Dacht dat dat iets was van eind jaren '90???

Miramar

Well-known member
Daders zouden Ajax supporters zijn die dachten dat de inmiddels overledene voor Feyenoord zou zijn. Achteraf blijkt ie voor Ajax te zijn.

Waar gaat het nog over eigenlijk? Bizarre wereld..

Maasveld

Well-known member

In Nederland ook hoor, dan zou er direct een racistisch motief aan zijn gehangen.

U.G.

Well-known member
Daar heb je gelijk in. Blijkt dus ook gewoon om Arische sportschooltypes te gaan. Wat ik zeg, tuig die tot dit soort shit in staat is horen niet los rond te lopen op straat. Zou fijn als de Spaanse justitie een voorbeeld gaat stellen. Al mag de Nederlandse justitie ook wel een keer een voorbeeld gaan stellen.

Volgens Oranje Zomer (Veronica Inside) bleek het overigens een Ajax fan te zijn voor wat het waard is. Die onzin moet je er helemaal niet bijhalen. Ik heb in de duinen bij Den Haag samen met een vriend die voor Ajax is vanuit het niets een klap op mijn kaak gehad omdat wij voor FC Utrecht zouden zijn. Voor mij waren dat gewoon enorme tokkies. Gelukkig konden wij snel ons uit de benen maken en liepen we daarna met wat goede Hagenezen vervolgens veilig terug naar de camping.

Duindorpers ☺ Je hebt er iig wel goed aan gedaan om de situatie de rug te keren. Dit was al uit de hand gelopen voordat het goed en wel begonnen was, jullie waren in de minderheid, bovendien ook nog verrast...em straatvechten is sowieso een bijzonder raar tak van sport wat je eigenlijk altijd moet vermijden.

Toch wil ik wel vanuit een warm en gezellig Lisboa vol met Engelsen en Fransen een mening delen ; ik vind dat ie-der-een ooit een vechtsport zou moeten beoefenen ! Judo, boksen of aikido,whatever, en niet omdat je zoals in hongkong-films dan kan gaan rondmeppen. Je werkt gewoon aan best veel vaardigheden, en vooral je zelfvertrouwen groeit erdoor. Mensen met zelfvertrouwen worden niet aangevallen. En dan bedoel ik niet dat je qua lichaamstaal dan een bepaald soort stoerheid gaat lopen uitstralen, want dat juist is het tegenovergestelde.

U.G.

Well-known member
In Nederland ook hoor, dan zou er direct een racistisch motief aan zijn gehangen.
Kan kloppen ja.

Maar het feit dat ze vanuit Spanje spraken over 'Nederlanders', dan bedoelen ze ook gewoon autochtone Nederlanders. Heel simpel gezegd, anders waren er heus wel meteen duidelijke kanttekeningen bij geplaatst.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik moest vroeger eerst op Judo voordat ik mocht gaan voetballen. Dat is met valbreken denk ik wel nuttig geweest.

Bovenaan