Daar heb je gelijk in. Blijkt dus ook gewoon om Arische sportschooltypes te gaan. Wat ik zeg, tuig die tot dit soort shit in staat is horen niet los rond te lopen op straat. Zou fijn als de Spaanse justitie een voorbeeld gaat stellen. Al mag de Nederlandse justitie ook wel een keer een voorbeeld gaan stellen.
Volgens Oranje Zomer (Veronica Inside) bleek het overigens een Ajax fan te zijn voor wat het waard is. Die onzin moet je er helemaal niet bijhalen. Ik heb in de duinen bij Den Haag samen met een vriend die voor Ajax is vanuit het niets een klap op mijn kaak gehad omdat wij voor FC Utrecht zouden zijn. Voor mij waren dat gewoon enorme tokkies. Gelukkig konden wij snel ons uit de benen maken en liepen we daarna met wat goede Hagenezen vervolgens veilig terug naar de camping.
Duindorpers ☺ Je hebt er iig wel goed aan gedaan om de situatie de rug te keren. Dit was al uit de hand gelopen voordat het goed en wel begonnen was, jullie waren in de minderheid, bovendien ook nog verrast...em straatvechten is sowieso een bijzonder raar tak van sport wat je eigenlijk altijd moet vermijden.
Toch wil ik wel vanuit een warm en gezellig Lisboa vol met Engelsen en Fransen een mening delen ; ik vind dat ie-der-een ooit een vechtsport zou moeten beoefenen ! Judo, boksen of aikido,whatever, en niet omdat je zoals in hongkong-films dan kan gaan rondmeppen. Je werkt gewoon aan best veel vaardigheden, en vooral je zelfvertrouwen groeit erdoor. Mensen met zelfvertrouwen worden niet aangevallen. En dan bedoel ik niet dat je qua lichaamstaal dan een bepaald soort stoerheid gaat lopen uitstralen, want dat juist is het tegenovergestelde.