Binnenlands nieuws

De Wolf

Well-known member
Ehhh, nee...

Dat is hetzelfde als zeggen dat de omroep Zwart alleen maar voor BLM-activisten is.
Ongehoord Nederland heeft een hoog FVD gehalte. Weet alleen niet wat hun corona standpunten zijn maar zal mij niet verbazen dat wappies daar ook een podium krijgen.

Omroep Zwart past wel bij Bij 1. Zeggen dat ze voor iedereen zijn maar hoofdzakelijk is het inderdaad BLM.

JMD

Well-known member
Ongehoord Nederland heeft een hoog FVD gehalte. Weet alleen niet wat hun corona standpunten zijn maar zal mij niet verbazen dat wappies daar ook een podium krijgen.
O zeker. De wappies zullen daar (helaas) idd een podium krijgen, maar zolang die niks strafbaars zeggen moet dat imo mogen. Het ging mij om racistische dingen (daar begon de discussie mee), en die zullen (ook bij ON) echt niet een podium krijgen.

SanMark.

Well-known member

Omroep Zwart past wel bij Bij 1. Zeggen dat ze voor iedereen zijn maar hoofdzakelijk is het inderdaad BLM.
De 'Wappie's ( tenminste de grote groep die jij er onder laat vallen) krijgt steeds meer gelijk.

SanMark.

Well-known member
De enige racisten die in de media een podium krijgen zitten bij BLM/BIJ1 en aanverwante subsidie slurpende organisaties.

U.G.

Well-known member
No se U.G. Ik heb een hoop domme dingen in mijn jeugd gedaan. Muziek heeft me zeker beïnvloed in die tijd, maar om het daar nu op af te schuiven. Ik was in die tijd zowiezo wel op zoek naar de andere kant van het leven, daar lagen mijn interesses ipv op bijvoorbeeld school.
Er wordt al jaren lang van deze muziek gemaakt en ik waardeer veel als het vanuit het hart komt en de skills er zijn. Dan kan het wat mij betreft over van alles gaan.
Wat betreft die jongen, die schutter die bij 101 heeft opgetreden 5 jaar terug en eigenlijk in het brede.
Het werd hier en in het algemeen allemaal weggelachen. Nederland is Amerika niet en meer van die bla bla, (Amerika is Brazilië of Colombia ook niet laten we wel wezen) maar terugkijkend heeft die shit die zich nu afspeelt zich allemaal al aangekondigd, maar werd niet serieus genomen. Hier zijn de problemen tenslotte niet echt of het zou makkelijk zijn om eruit te komen. Maar als de cirkel waarin je je beweegt en voor de meeste mensen is die cirkel echt niet zo groot dan is het moeilijk om daar uit te komen. Veel mensen hebben daar moeite mee en ik hoef alleen maar naar mijn slechte gewoontes te kijken weet dat het me moeite kost om die te doorbreken.
Ik denk niet dat muziek daar een beslissende, misschien wel een versterkende bevestigende rol in speelt.
Een rapper of muzikant doet zijn ding en dat trekt je aan of niet. Dat heeft met je persoon te maken op dat moment.
Muziek kan wel aangeven dat er bepaalde problemen zijn in de maatschappij en dat bedoel ik met de spiegel.
Weet niet of ik mijn punt een beetje redelijk verwoord heb, maar goed. Ik doe het met wat ik heb, ken en zelf geleefd heb.
Ik denk dat andere problemen in het leven van die schutter een grotere rol hebben gespeeld als zijn muziek. Nooit geluisterd overigens, maar ik denk niet dat muziek doorslaggevend is geweest om Peter R. om een moordaanslag te plegen.

Ik begrijp je standpunten, maar ben het niet met je eens. Ik zal er later op terug komen. Ik ben deze regio aan het desfrutar 😊

erka

Well-known member
De mishandelde man op Mallorca is dood. Laat ik maar niet zeggen wat ik zou doen met de daders. Laat ik het zo zeggen, dat zou geen 10 seconden tijdstraf worden.

Miramar

Well-known member
De mishandelde man op Mallorca is dood. Laat ik maar niet zeggen wat ik zou doen met de daders. Laat ik het zo zeggen, dat zou geen 10 seconden tijdstraf worden.
Ik had op Facebook gereageerd met een gepaste straf. Meteen 30 dagen ban.

Uit een vliegtuig gooien boven zee is geen mening dus ...

Bovenaan