Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Het is altijd wel een beetje karma. Amsterdam uitlachen omdat ze Halsema en Rutger groot Stalin hebben. Utrecht die dijksma binnenhengelen en dan zelf de grootste miskleun aan het roer hebben staan.

ALenstra

Well-known member
Twee verdachten van de fatale mishandeling in Mallorca hebben zich gemeld bij justitie. Maar justitie en politie kunnen er niks mee aangezien er nog geen verzoek voor rechtshulp is gedaan vanuit Spanje.

U.G.

Well-known member
Twee verdachten van de fatale mishandeling in Mallorca hebben zich gemeld bij justitie. Maar justitie en politie kunnen er niks mee aangezien er nog geen verzoek voor rechtshulp is gedaan vanuit Spanje.

Dat duurt best lang. Het kan zijn dat de Spaanse rechters met het Nederlandse OM aan het overleggen zijn. Waarschijnlijk dat ze toch in NL gaan moeten voorkomen. Zowel de slachtoffers als bijna alle getuigen zitten al in (of komen binnenkort naar) Nederland.

erka

Well-known member
Meisje van 13 jaar steekt jongen van 14 jaar neer hier in de buurt. Jongen zwaargewond. Manmanman.

gevegt

Well-known member

Als dit waar is (en ik zou niet weten waarom die agent niet de waarheid spreekt) dan is dit toch schandalig? ZO'n man (die chauffeur dus) had toch allang opgepakt moeten zijn wegens continu gevaar op de weg?
Hij mocht daar dus gewoon niet zijn.
Wat ik mij afvraag is waarom agenten in een auto niet vaker die idioot hebben gecontroleerd.

• Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Ik zal Sanmark. Zijn taak even een maandje overnemen en dan mag hij weer verder

Max

Administrator
Forumleiding
Geen interesse. Mocht iemand wel gekeken hebben ben ik wel nieuwsgierig of de daders laf van achteren hebben aangevallen of dat er daadwerkelijk nog iets van woorden zijn gewisseld en de daders toen laf zijn gaan schoppen en slaan.

Is wel te hopen dat ze in Spanje worden berecht, want anders zijn straks de daders door het uitlekken van dit filmpje voldoende gestraft.

Bovenaan