Wist wel dat we het daar wel over eens zouden zijn. 👍Uiteraard.
De standaard buitenlandse naam met de standaardblankehanden foto erbij.
Nee, als die maatschappij (ooit) open is maakt dat natuurlijk niet veel uit, dan kan iedereen alles doen. Ze willen vooral kijken of er niet eerder al iets te doen is voor de jeugd. Ze willen sporthallen en buurthuizen daarvoor gaan gebruiken... Geen slecht idee, maar bestaan er nog buurthuizen?? Dat komt op mij erg jaren '60 over...Ze wil zoveel. Ze wil ook de jeugd voorrang verlenen als na corona de maatschappij open gaat.
Instagram heeft een video van de NOS
verwijderd waarin Zwarte Pieten te zien
waren.Het filmpje was in december 2020
geplaatst op een NOS-account na het
overlijden van Bram van der Vlugt,die
tientallen jaren Sinterklaas speelde.
Instagram-eigenaar Facebook wijst op
zijn beleid tegen haatzaaien,waarmee
het tonen van zwartgemaakte gezichten
strijdig is."We willen een omgeving
creëren waarin iedereen zich welkom en
veilig voelt",aldus Facebook.
Volgens de NOS gaat het hier niet om
haatzaaien,maar om een journalistieke
weergave van de manier waarop destijds
Sinterklaas werd gevierd.
Aha, dit is het eerlijke verhaal dus.
Het is 5% van de totale begroting maar vanwege de complexiteit van het cijfer is dat niet direct iets waar je wat van kan zeggen.Nou, het verhaal was dat het reuze meeviel met de kosten. Dat is met 16 miljard per jaar toch niet te zeggen, welke kant je de medaille ook draait.
Het kost mijn gezin zeker 4000 euro per jaar.
En wat krijg je ervoor terug? Mensen die een grote bek opzetten en gaan zeggen wat wij allemaal verkeerd doen.
Ik neem aan dat we de herstelbetalingen hier wel vanaf kunnen trekken.
Als SanMark die laatste regel had weggelaten, had je het dan een beter bericht gevonden?Ben je nou heel trots op jezelf als je dit soort berichtjes schrijft? Of komt dat vooral als er reacties op komen?