Binnenlands nieuws

Joost

Well-known member
Herinneren jullie je nog het Syrische gezin dat zo zielig was in Heerlen en waarvoor allerlei bekende Nederlanders geld inzamelden?

De donateurs hebben inmiddels hun geld teruggehad, er bleken toch meer kanten aan het verhaal te zitten...
 

JMD

Well-known member
Herinneren jullie je nog het Syrische gezin dat zo zielig was in Heerlen en waarvoor allerlei bekende Nederlanders geld inzamelden?

De donateurs hebben inmiddels hun geld teruggehad, er bleken toch meer kanten aan het verhaal te zitten...
Ja, en men kwam er achter dat het niet handig is om meer dan 30.000 euro over te gaan maken aan een gezin dat in de bijstand zit...
 

zwammy

Well-known member
Het coa vind ook dat mensen uit de veilige landen recht hebben op asiel. Misschien moeten ze eens bij het coa geld betalen per asielzoeker ipv krijgen, benieuwd wat de baas dan zegt.
 

zwammy

Well-known member
En geen strafrechterlijk onderzoek naar alle misstanden van de belastingdienst, ik vind hier iets van.
 

zwammy

Well-known member
Ze denkt dat als buitenlanders niet meer naar binnen mogen de drugstoeristen weg blijven. Volgens mij komt zo'n 80% van de toeristen voor sex en drugs en 20% Japanners. En als ze niet meer binnen mogen komen ze natuurlijk niet meer want straat dealers bestaan niet.
 

zwammy

Well-known member
De 4/5 mei lezing word voorgelezen door iemand die vind dat er teveel Joden in Amsterdam wonen, lijkt me een prima idee idd om die het voor te laten dragen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De 4/5 mei lezing word voorgelezen door iemand die vind dat er teveel Joden in Amsterdam wonen, lijkt me een prima idee idd om die het voor te laten dragen.

Absurd inderdaad.

Abdelkader Benali heeft een hele reeks zeer bedenkelijke uitspraken op zijn naam. In HP/de Tijd wordt hij aangehaald over Amsterdam Zuid: “daar blijkt het vol te zitten met joden. En het vervelendste is: het zijn zoveel joden! Amsterdamse joden. Je voelt je als Marokkaan nauwelijks op je gemak. Het lijkt Israël wel. Heel irritant allemaal. Zoveel joden, dat voelt gewoon gek aan.

Erg goed idee om zo'n vent te laten spreken op de herdenking van gestorven Joden.
 
Bovenaan